Chiudi annunziu

Ùn hè micca qualcosa chì a maiò parte di l'utilizatori scontranu troppu spessu, ma movendu u dispusitivu cù u sistema Wear OS da un telefunu à l'altru hè, senza esagerazione, un dolore. Ùn ci hè micca un mecanismu per trasfirià l'orologio da u vechju smartphone à u novu - pudete solu resettallu è cunfigurà da zero. A dissezione di l'app di Google Play Services realizata da u situ web XDA Developers avà hà revelatu chì Google travaglia nantu à una manera di simplificà u prucessu. Pò esse prestu pussibule di fà una copia di salvezza è risturà dati da Wear OS.

XDA Developers hà scupertu chì a versione beta di Google Play Services 22.32.12 cuntene una quantità di referenze à e copie di salvezza di i dispositi purtati. A funzione hè ovviamente in i primi fasi di sviluppu, postu chì ci sò ancu parechji novi disinni ligati chì sò attualmente vacanti. I stringi di novu scupertu mostranu ancu chì i backups Wear I OS seranu marcati cum'è una funzione di Google One, cusì hè prubabilmente un prucessu simile à a copia di salvezza di u vostru telefunu utilizendu sta funzione.

Orologi Galaxy Watch in corsa Wear U SO offre digià una copia di salvezza di dati è ricuperazione, ma questu hè una funzione Samsung, micca una funzione Google. A funzione ùn face micca una copia di salvezza di l'applicazioni scaricate attraversu a Google Play Store o i paràmetri di u dispositivu in relazione à queste app, per quessa, s'ellu si basa in assai servizii di Google nantu à u vostru watch, ùn aiuterà micca assai.

À questu puntu, ùn hè micca chjaru ciò chì esattamente sta nova funzione farà una copia di salvezza, o quantu serà liscia u prucessu di risturà e dati da u nuvulu à l'orologio. Cù qualchì furtuna, move u vostru orologio cun Wear U SO da un telefunu à l'altru hè un pocu più cortu è faciule. Hè ancu impurtante di mantene in mente chì, cum'è cù a maiò parte di e funzioni novi chì sò scuperte da i teardowns di l'app, pò piglià un pocu di tempu per queste per vede a luce di u ghjornu.

Galaxy Watch5 à WatchPer esempiu, pudete pre-ordine 5 Pro quì

U più lettu d'oghje

.