Chiudi annunziu

Eccu una lista di i dispositi Samsung chì anu ricevutu un aghjurnamentu di u software durante a settimana di u 15-19 d'Aostu. In particulare parlà Galaxy Nota 20, Galaxy S10, Galaxy A52, Galaxy A53 5G, Galaxy A42 5G, Galaxy A12, Galaxy A03 a Galaxy S7 è S8.

Per mudelli di a serie di punta di u passatu Galaxy Nota 20 a Galaxy S10 è smartphones di gamma media Galaxy A52, Galaxy A53 5G a Galaxy A42 5G Samsung hà cuminciatu à liberà u patch di sicurezza d'aostu. AT Galaxy Note20 porta una versione di firmware aghjurnata N98xxXXU4FVGA è era u primu à ghjunghje in parechji paesi in Auropa, Asia è Sudamerica, u Galaxy Versione S10 G97xFXXSGHVH2 è era u primu à esse dispunibule in, frà altri, Pulonia, Germania, Svizzeracarsku o Grecia, u Galaxy A versione A52 A525FXXU4BVG2 è era u primu à esse dispunibule in Russia, u Galaxy A53 versione 5G A536EXXU3AVGA è era ancu u primu à ghjunghje in Russia è Galaxy A42 5G porta una versione di firmware d'aghjurnamentu A426BXXU3DVG3 è era u primu à ghjunghje, frà altri, in Slovacchia, Pulonia, Bulgaria, i paesi baltici è nordici, Švýcarska, Slovenia, Australia o Tailanda. Comu sempre, pudete verificà a dispunibilità di una nova aghjurnazione manualmente aprendula Settings → Software Update → Download and Install.

U patch di sicurezza d'aostu corregge più di quattru decine di vulnerabili truvate in u sistema Android è u software Samsung. L'indirizzu di correzione di Samsung, frà altre cose, a fuga di l'indirizzu MAC via Wi-Fi è NFC, una vulnerabilità di dirottamentu in a piattaforma di sicurezza Knox VPN è u modu DeX per PC, cuntrollu di accessu incorrectu in DesktopSystemUI o manipulazione di a lista di app chì ponu utilizà dati mobili in Wi-Fi.

Telefoni Galaxy A12 a Galaxy A03 hà cuminciatu à riceve Android 12 cù una superstruttura One UI Core 4.1. Per u primu menzionatu, l'aghjurnamentu porta a versione di firmware A125FXXU2CVH1 è era u primu à esse dispunibule in Russia, cù a seconda versione A035FXXU1BFH4 è era u primu à ghjunghje in Russia è Ucraina. E duie aghjurnamenti includenu u patch di sicurezza di lugliu.

In quantu à i ranghi Galaxy S7 è S8, per via di a so età (specificamente sò 6 è 5 anni rispettivamente) ùn anu micca ricivutu un patch di securità, micca solu un aghjurnamentu di u sistema, ma un aghjurnamentu chì risolve un prublema micca specificatu cù u so GPS. Actualizazione per Galaxy U S7 è S7 edge vene cun una versione di firmware G93xFXXU8EVG3 un pro Galaxy S8 è S8 + cù versione G95xFXXUCDVG4. Ricordemu chì a linea Galaxy U S7 hà ricevutu a so ultima aghjurnazione "standard" in nuvembre 2020 è a serie Galaxy S8 d'aprile scorsu.

telefoni Samsung Galaxy pudete cumprà per esempiu quì 

U più lettu d'oghje

.