Chiudi annunziu

Scrolling through your social media feeds, ùn hè micca raru di scuntrà i post tiktok cross-posted in Instagram cum'è Reels (prima chì tuttu finisci eventualmente in YouTube). Di sicuru, pudete avè digià vistu u travagliu di u creatore nantu à a so piattaforma uriginale, ma in generale, l'utilizatori ùn parenu micca di mente di publicità incruciate. I sviluppatori sò una storia diversa, è avemu vistu prima tentativi di filigrana video per scoraggià l'utilizatori da a pratica. A cuntrariu di TikTok, YouTube ùn hà ancu filigranata shorts, ma questu hè cambiatu avà.

Na stronza di u supportu di YouTube, Google dice chì a filigrana serà aghjuntu à i video brevi chì i creatori scaricanu da i so cunti prima di sparte in altre piattaforme. A nova funzione hè digià apparsa in a versione desktop, a versione mobile deve ghjunghje in i mesi à vene.

Instagram, TikTok, YouTube è altre piattaforme anu longu luttatu per curà u cuntenutu video brevi originale, soprattuttu perchè i creatori chì creanu video per una piattaforma volenu ghjunghje à quant'è più spettatori pussibule, chì significa publicà in parechje piattaforme. Piattaforme cum'è TikTok anu un sistema di filigrana ben implementatu per scoraggià l'utilizatori da questa pratica è diretta viste torna à a fonte originale di u so cuntenutu preferitu. Stu logu distintivu pò esse facilmente tagliatu è eliminatu. Mostra ancu a sensazione di u creatore per a piattaforma, cusì se un video hè scaricatu è spartutu, i televidenti ponu facilmente truvà a versione originale in TikTok. Una filigrana per u cuntenutu uriginale di Shorts puderia serve un scopu simili.

U più lettu d'oghje

.