Chiudi annunziu

U numeru crescente di utilizatori di l'app Android A vittura in l'ultimi ghjorni lagna à u fattu chì a so ultima versione hà ruttu a so cunnessione è hè lassannu un missaghju di errore telefonu incompatibile nant'à i so dispusitivi. È pare chì u prublema ùn hè micca pocu in u scopu.

Qualchi ghjorni fà, Google hà publicatu una nova aghjurnazione per l'applicazione di navigazione populari in u mondu Android Un autumàticu chì l'aghjurnà à a versione 7.8.6. Quasi subitu dopu, i missaghji cuminciaru à apparisce in i fori di supportu di Google da l'utilizatori chì avianu l'app cessà di travaglià in i so dispositi. In l'ultimi quattru ghjorni, più di un centu di tali lagnanze anu accumulatu quì.

U prublema pare affettà decine di mudelli di smartphone di diverse marche cumpresi Samsung, Xiaomi, Asus o OnePlus. In quantu à Samsung, u prublema hè statu nutatu nantu à i mudelli di a serie Galaxy S9, S10, S20, S21, S22 è Note20 è un telefunu flexible Galaxy Da Flip3. U missaghju più cumuna chì hà affettatu l'utilizatori quandu anu accoppiatu u so dispusitivu via Android A vittura rileva chì hè "telefonu micca cumpatibile". Ciò chì succede nantu à a visualizazione in a vittura dipende da a marca è u mudellu specifichi, ma in generale mostra i missaghji di errore di varii tipi.

Google hà lasciatu una risposta in u filu pertinente per dumandà à l'utilizatori affettati per più dettagli, cumprese a versione Android Car, mudellu di smartphone, mudellu di vittura è marca, etc. Hà aghjustatu chì i precedenti informace consegnatu à a squadra di sviluppu di l'app. Dunque, l'utilizatori affettati ponu sperà chì una correzione ghjunghjerà u più prestu pussibule. Una suluzione tempuranee pò esse di sideload una versione più vechja di l'applicazione o di firmà per u so prugramma beta.

U più lettu d'oghje

.