Chiudi annunziu

Alza.cz permette avà à i so clienti di vultà è rivendicà merchenzie via AlzaBoxes. A reta cù più di 200 XNUMX caselle postali in Repubblica Ceca, Slovacchia è Ungheria si avvicina di novu à u scopu di diventà una parte piena di l'infrastruttura residenziale è di migliurà a qualità di vita in u circondu.

Alza allarga i servizii di clientella furniti attraversu a reta AlzaBox. Dopu avè principiatu l'istruzzioni di voce è attivatu l'usu di AlzaBoxes da altri trasportatori, l'e-shop offre a pussibilità di vultà o di lagnanza di e merchenzie acquistate attraversu elli. U serviziu hè prima dispunibule in a Repubblica Ceca, l'implementazione in Slovacchia è Ungheria hè prevista in un futuru vicinu. L'impurtanza di a consegna còmuda di ordini hè in crescita dapoi u principiu di a pandemia, avà più di u 40% di i clienti sceglie a consegna via AlzaBoxy per i so ordini, quasi u 70% in certi distretti.

"Percevemu un grande potenziale per migliurà l'esperienza di u cliente micca solu in contactless, ma soprattuttu in a pussibilità di utilizà AlzaBox à ogni mumentu di u ghjornu. A piazzamentu di scatuli di consegna vicinu à e case o rotte frequentate di i nostri clienti cuntribuiscenu ancu à questu, per ch'elli sò u più accessibili per elli ". spiega Jan Moudřík, direttore di espansione, facilità è gestione di showroom in Alza.cz. "In l'ultimi dui anni, avemu riisciutu à simplificà significativamente è accurtà u prucessu di reclami è di rinvià e merchenzie. Per esempiu, avemu digià trattatu più di dui terzi di lagnanza subitu dopu a ricivuta per scambià bè o rimborsu soldi. A pussibilità di rinvià e merchenzie cù AlzaBoxes hè un altru passu chì ci avvicinerà di novu à i clienti in a nostra ricerca di u massimu shopping convenientu è i servizii di post-vendita più accessibili è di alta qualità ". aghjunghje Tomáš Anděl, direttore di operazioni strategiche di Alza.cz.

U prucessu di ritornu hè faciule è u serviziu hè cumplettamente gratuitu. U cliente accede à u so contu in Alza.cz, selezziunate un pruduttu specificu, selezziunate l'opzione di ritornu o di reclamazione è uttene u so numeru di casu. Just selezziunà AlzaBox comu lu mètudu di trasferimentu à Alza. Allora u cliente o stampa è appiccica l'etichetta nantu à u pacchettu stessu, o simpricimenti scrive u numeru di dumanda visibilmente nantu à u pacchettu.

Cù qualsiasi AlzaBox, u cliente poi scansa l'etichetta o inserisce manualmente u codice di spedizione in u screnu di a scatula. Questu hà da apre una scatula viota in u quale pudete solu abbandunà u pacchettu. Dopu avè chjusu a porta, u cliente riceve una notificazione chì u pacchettu hè registratu è pò seguità u statutu di a dumanda in a sezione "I mo rivindicazioni è ritorni". Per mezu di AlzaBox, pudete rinvià e merchenzie acquistate in Alza.cz, chì ponu esse piazzate in a scatula. L'apparecchi voluminosi devenu esse mandati à i rami in persona o per corriere. In u futuru, hè previstu di espansione u serviziu à altri paesi induve si trovanu AlzaBoxes, è ancu per i terzi Alza. Attualmente, e cumpagnie Zásilkovna, DPD, Slovak Parcel Servis li consegnanu in Slovacchia, è prestu seguitanu altri trasportatori. L'e-shop compie avà l'integrazione di cinque partenarii logistichi più, cù l'aiutu di quale a consegna à AlzaBox diventerà un serviziu universale, dispunibule per tuttu u mercatu.

Pudete truvà l'offerta di Alza quì

U più lettu d'oghje

.