Chiudi annunziu

A cumpetizione hè impurtante in ogni segmentu di vendita. Grazie à questu, e cumpagnie cumbattenu trà i clienti, è di solitu equilibranu idealmente i prezzi è e capacità di u so pruduttu in modu chì hè paragunabile à a cumpetizione. Cum'è u più grande fabricatore di telefuni in u mondu, Samsung hà veramente una grande cumpetizione, ma in una industria hà praticamente zero cumpetizione. Parlemu di smartphones plegabili. Ma importa? 

Essendu u più grande venditore di smartphone in u mondu per volume, Samsung face un ambiente assai cumpetitivu. In i segmenti low-end è mid-range, face una mansa di OEM chinesi in lucrativi mercati emergenti in u mondu. In u segmentu flagship, l'iPhones d'Apple restanu i so più grandi cuncurrenti per un bellu pezzu. Ma l'approcciu un pocu chjusu di u giardinu d'Apple rende assai difficiule per e persone in u so ecosistema di cambià à una altra piattaforma.

Un capu chjaru 

Tuttavia, ci hè un segmentu in quale Samsung ùn hà praticamente micca cuncurrenza per trè anni. Quessi sò telefoni plegabili, quandu originali Galaxy U Fold hè ghjuntu in 2019, è ancu s'ellu era basicamente a realizazione di un cuncettu, ùn avia micca alternativa à u mercatu da un altru fabricatore. In u 2020, Samsung hà sviluppatu mudelli Galaxy Da Fold2 a Galaxy Z Flip, quandu l'ultime definisce praticamente un telefuninu plegable in u fattore di forma "clamshell". Sò ghjunti l'annu dopu Galaxy Da Fold3 a Galaxy Da Flip3, di novu senza una vera minaccia da a cumpetizione. Motorola hà avutu u so Razr, ma hè cascatu curtu in tanti spazii chì ùn hè mancu un paragone ghjustu.

Ma questu ùn significa micca chì nimu ùn face smartphones plegabili. I pruduttori cinesi populari cum'è Huawei, Oppo, Xiaomi è altri anu pruvatu è anu sempre pruvatu à fà smartphones plegabili. Motorola hà presentatu u so novu mudellu Razr pochi ghjorni dopu chì Samsung l'hà presentatu prima di u mese Galaxy Da Flip4. U mudellu Mix Fold 2 da Xiaomi poi prova à currisponde Galaxy Da u Fold4, ma questu hè solu un desideriu da parte di Xiaomi. Huawei hè ancu pruvatu duru in u nostru mercatu. Ma a cumpagnia ùn paga micca solu per u prezzu esorbitante di i so telefoni, ma ancu per e sanzioni permanenti chì pruibiscenu l'imprese di utilizà Google è funzioni 5G.

I pruduttori cinesi ùn sò ancu capaci di ottene u voluminu di produzzione chì Samsung hà purtatu u so dispositivu plegable à i mercati di u mondu. In u risultatu, mentre chì i potenziali sfidanti sò emersi, Samsung ùn hà micca affruntatu alcuna vera cumpetizione dapoi u lanciu di i telefoni pieghevoli in 2019. Parechje pensanu chì Samsung eventualmente cederà, perchè perchè averia bisognu di spinghje in l'area di u puzzle quandu sà chì nimu pò minacciallu? Ma sti teme ùn sò micca fundati.

U futuru di i telefoni intelligenti 

Cumu i telefoni intelligenti plegabili di a cumpagnia anu evolutu in solu trè anni, malgradu affruntà senza cuncurrenza, hè una prova abbastanza chì a cumpagnia ùn si ritirarà da i so sforzi. Puderia dissipà tutti sti dubbii digià Galaxy Da Fold2 è per via i Galaxy Da Flip. A so terza generazione hà dimustratu chì Samsung hè veramente seriu nantu à sta categuria, chì a 4a generazione hà definitivamente cunfirmatu. Samsung hè sempre à pruvà à sviluppà i so telefuni plegabili perchè capisce chì sta "forma" hè u futuru di i telefoni intelligenti.

In l'anni chì venenu, videremu i telefoni intelligenti plegabili guadagnà impulsu. Inoltre, Samsung pò estenderà a so tecnulugia di plegamentu ancu à i pasticchi, chì puderia ripiglià a so tendenza in calata. Inoltre, a cumpagnia hà un scopu chjaru - di dimustrà chì i telefoni intelligenti plegabili rapprisentanu u 2025% di tutte e vendite di telefoni di punta à u 50. Tuttavia, datu u ritmu à quale a vendita di stu segmentu cresce in u mondu sanu, questu ùn hè micca solu fora di quistione.

Samsung Galaxy Per esempiu, pudete pre-ordine Z Flip4 è Z Fold4 quì

U più lettu d'oghje

.