Chiudi annunziu

Samsung hà introduttu un novu smart watch à u principiu d'aostu Galaxy Watch5 à Watch5 Pro. In più di e batterie più grande è un sensoru per a misurazione di a temperatura di u corpu, sò assai simili à l'hardware di l'annu passatu Galaxy Watch. Galaxy Watch4 à Watch4 Clàssicu avà, in più, cuminciaru à riceve qualchi funzioni di a serie Galaxy Watch5, cusì i mudelli individuali seranu ancu più simili.

Samsung hà iniziatu à liberà una nova aghjurnazione per l'applicazione Galaxy Watch4 Manager (Galaxy Watch4 Plugins). Porta novi quadranti da a gamma Galaxy Watch5 è una interfaccia d'utilizatore pocu aghjurnata. L'aghjurnamentu porta a versione di l'app à 2.2.11.22081151 è hè dispunibule attraversu i magazzini. Galaxy Store è Google Play.

Gigante coreanu per a serie Galaxy Watch4 prestu (in u terzu trimestre di questu annu per esse precisu) liberarà un aghjurnamentu cù u sistema Wear OS 3.5 è una superstruttura UI Watch 4.5, chì purterà una interfaccia d'utilizatore leggermente "rinfrescata" è funzioni novi, cum'è un teclatu QWERTY cumpletu cù a pussibilità di swiping, una megliu persunalizazione di e facci di l'orologio o a capacità di stabilisce a lunghezza di u toccu o a dimensione di u toccu. font. L'orologio hà ricevutu recentemente un novu versione beta UI Watch 4.5.

Galaxy Watch5 à WatchPer esempiu, pudete pre-ordine 5 Pro quì

U più lettu d'oghje

.