Chiudi annunziu

Samsung hà iniziatu per a serie Galaxy S22 per liberà a seconda versione beta di a superstruttura One UI 5.0. Chì porta ?

Samsung divide u changelog di l'ultime One UI 5.0 beta in trè sezioni: Novità, Correzioni di bug è Problemi cunnisciuti. In termini di correzioni di bug, a beta risolve i prublemi cù a pantalla di casa, a schermu di rotazione automatica, ligami spartuti, S Pen, sensibilità toccu, o piglià screenshots.

L'aghjurnamentu risolve ancu un bug chì impedisce à l'utilizatori di a prima One UI 5.0 beta di copià è trasmette u cuntenutu in l'app Samsung Messages. È l'ultimu, ma micca menu, risolve un prublema chì impedisce à l'utilizatori di sbloccare i so telefoni utilizendu mudelli di schermu di serratura.

In quantu à e funzioni novi, a seconda beta porta un widget intelligente chì pò suggerisce applicazioni o funzioni utili, o Modu di Mantenimentu, chì l'utilizatori ponu attivà ogni volta chì anu bisognu di mandà u so telefunu per a riparazione. Stu modu restringe l'accessu à e dati persunali cumpresi i missaghji, foto o cunti. Ancu novu hè a funzione di Rilevazione di Privacità, grazie à quale u pannellu di spartera avvisarà l'utilizatore ogni volta chì prova di sparte l'imaghjini sensibili. informace, cum'è carte d'identità, passaporti o carte di pagamentu.

L'ultime nutizie hè a Rutina Bixby mejorata. Quessi sò stati specificamente migliurati cù u novu modu Life Style, chì divide a pantalla di casa di l'app in duie categorie principali, à dì Modi è Routine. U primu mintuatu permette à l'utilizatori di cambià automaticamente i so paràmetri di u telefunu secondu a so attività o situazione attuale.

Nisun firmware beta hè perfettu, è a seconda One UI 5.0 beta ùn hè micca eccezzioni. Fortunatamente, Samsung cita dui bugs cunnisciuti in u changelog, tramindui in relazione cù l'app Samsung Wallet. Hè ancu pussibule di evitari. Prima, l'utilizatori chì ùn aghjurnà micca l'app Samsung Wallet prima di utilizà a nova versione beta ponu truvà chì hè stata eliminata. In questu casu, anu da reinstallà manualmente. E in segundu, l'utilizatori puderanu avè un prublema cù a funziunalità di e chjave digitale di l'app è pò avè bisognu di sguassà è di riregistrà. In a nova versione beta - cum'è in qualsiasi - pò esse sicuru d'altri bugs, ancu scuperti. Sì cusì, Samsung più prubabilmente li riparà in a prossima beta. Una versione stabile di One UI 5.0 hè prevista in u vaghjimu.

U più lettu d'oghje

.