Chiudi annunziu

Un prugramma beta di u sistema hè in esecuzione per parechji mesi Wear OS 3.5 in uscita Una superstruttura UI Watch 4.5 per a serie Galaxy Watch4. Samsung hà liberatu cinque beta per questu finu à avà, cù i più recenti cuncentrati in correzioni di bug è stabilità, è avà hà cuminciatu à lancià un sestu.

A nova beta vene quasi un mesi dopu a precedente. Porta u numeru di custruzzione ZVH2 è si cuncentra quasi esclusivamente in a riparazione di bug persistenti. Per esempiu, risolve un prublema di resettore quandu l'utilizatore hà entratu in u modu Watch Only, o un prublema induve u testu sparissi mentre scrive quandu a funzione di suggerimentu di testu hè stata stabilita. Inoltre, a nova beta porta un cambiamentu in u cuncettu di u modu di risparmiu di energia o aghjurnà l'applicazione di linterna.

À a cumunità americana foru Intantu, un postu apparsu per Samsung in quale u pruprietariu Galaxy Watch4 si lamenta ch'ellu ùn pudia installà a nova beta. Allora puderia esse una bona idea d'aspittà finu à chì hè cunfirmatu chì tuttu hè bè cù a stallazione. Mentre Galaxy Watch4 à Watch4 Actualizazione classica cù a versione stabile di One UI Watch 4.5 ùn anu ancu riceve (in particulare, hè previstu in u 3u trimestre di questu annu), u Galaxy Watch5 à Watch5 Pro a nova superstruttura corre direttamente da a scatula.

Galaxy Watch5 à WatchPudete cumprà 5 Pro, per esempiu, quì

U più lettu d'oghje

.