Chiudi annunziu

Iè, simu serii nantu à u titulu. Infatti, Samsung hà sviluppatu una toilette di casa potenzialmente rivoluzionaria in cullaburazione cù Bill Gates, o più bè a Fondazione Bill Gates è Melinda Gates. Questa hè una risposta à a sfida Reinvent the Toilet.

U prototipu di u bagnu di casa sicura hè statu sviluppatu da a divisione di ricerca è sviluppu di u giant coreanu Samsung Advanced Institute of Technology (SAIT) in cuuperazione cù a Fundazione Bill Gates è Melinda Gates. Questa hè una risposta à a sfida Reinvent the Toilet, chì a fundazione hà annunziatu in u 2011.

SAIT hà iniziatu u travagliu nantu à u toilette potenzalmentu rivoluzionariu in 2019. Recentemente hà finitu u sviluppu di e tecnulugia core è u so prototipu hà avà principiatu a prova. A divisione hà passatu trè anni à ricerca è à sviluppà u disignu di basa. Hà sviluppatu ancu tecnulugia modulari è cumpunenti. Grazie à questu, u prototipu successu pò esse sottumessi à teste in questi ghjorni. SAIT hà sviluppatu tecnulugii core ligati à u trattamentu termicu è i bioprocessi chì uccidenu i patogeni da i rifiuti umani è facenu ancu i rifiuti liquidi è solidi per l'ambiente. Per mezu di stu sistema, l'acqua trattata hè riciclata cumplettamente, i residui solidi sò secchi è incinerati in cendra, è i rifiuti liquidi passanu per un prucessu di trattamentu biologicu.

Una volta chì a toilette hè in u mercatu, Samsung licenziarà brevetti ligati à u prugettu gratuitamente à i partenarii in i paesi in via di sviluppu, è cuntinuerà à travaglià cù a Fundazione Bill & Melinda Gates per assicurà a produzzione in serie di massa di sti tecnulugia. L'accessu à e strutture sanitarie sicure resta unu di i prublemi principali di i paesi in via di sviluppu. L'Organizazione Mondiale di a Salute è l'UNICEF stimanu chì più di 3,6 miliardi di persone ùn anu micca accessu à facilità sicure. In u risultatu, una mità di milione di zitelli di menu di cinque anni mori ogni annu da e malatie diarrea. È questu hè esattamente ciò chì u novu toilette deve aiutà à risolve.

U più lettu d'oghje

.