Chiudi annunziu

Samsung hà duminatu u mercatu globale di TV per parechji anni. Mantene u so capu ancu in a prima mità di questu annu, ma a so parte diminuì ligeramente.

Sicondu un novu rapportu da a cumpagnia di ricerca Omdia citata da u situ web Business Korea a parte cumminata di Samsung è u so rivale LG in u mercatu globale di TV hè cascata à 48,9% in i primi sei mesi di questu annu. Tuttavia, Samsung era u capu in u segmentu di TV ultra-large è high-end, vendendu più di 30,65 milioni di TV QLED. Hè ancu cuntatu per u 48,6% di u segmentu TV di 80 inch o più grande. A vendita di TV OLED di LG per i mudelli 40-50 è 70-inch (è più grande) anu aumentatu da 81,3 è 17%.

Mentre chì questu pò esse una bona nutizia, a quota di u mercatu cumminata di e duie cumpagnie hè diminuita di 1,7 punti percentuali trimestrale. U mutivu di a calata, secondu u rapportu di Omdie, hè l'aumentu di i pruduttori di TV chinesi cum'è TCL o Hisense, chì venenu cù alternative più economiche. Questi pruduttori sò ancu più veloci à aduttà è sviluppà novi tecnulugii è offrenu à prezzi accessibili.

In quantu à a dumanda glubale di televisioni, hè cascata rapidamente per via di una alta inflazione globale. Sicondu u rapportu, i spedizioni di questu annu sò stimati à 208 unità, chì rapprisentanu una diminuzione di 794% da l'annu passatu è seria ancu u più bassu da u 000.

Per esempiu, pudete cumprà TV Samsung quì

Temi: ,

U più lettu d'oghje

.