Chiudi annunziu

Samsung hè sempre più attivu in u campu di e vitture elettriche in l'ultimi anni. Hè diventatu unu di i principali fornituri di batterie per stu mercatu, è pare chì pensa à invistisce ancu più in questu segmentu.

A divisione Samsung SDI di Samsung vole, secondu u situ web Korea IT News per invistisce menu di 1,5 miliardi di dollari (circa 37 miliardi CZK) in l'espansione di a so fabbrica per a produzzione di batterie per vitture elettriche in Ungheria. Si dice chì a cumpagnia prughjetta di aumentà a capacità di produzzione à un milione di unità o 60 GWh annu. Paragunatu à a pruduzzione attuale, questu seria un aumentu di 70-80% in a capacità di produzzione.

Se tuttu và secondu u pianu, serà u più grande investimentu unicu in batterie di vittura elettrica in u vechju cuntinente, secondu l'analista. Tuttavia, stimi suggerenu chì u giant coreanu hà spesu circa $ 2,25 miliardi (circa CZK 55,5 miliardi) in infrastruttura per a produzzione di batterie per vitture elettriche in l'ultimi dui anni.

Fora di l'Europa, Samsung hà custruitu una nova fabbrica per a pruduzzione di massa di batterie per vitture elettriche in Malesia, chì furnisce l'automobilisti cum'è BWM. Inoltre, Samsung SDI hà recentemente stabilitu u so primu centru di sviluppu è di ricerca di batterie di vittura elettrica in i Stati Uniti. In u futuru, ellu voli stabilisce più di elli, micca solu in i Stati Uniti, ma ancu in Europa è in altre zone di u mondu.

U più lettu d'oghje

.