Chiudi annunziu

A funzione di memoria virtuale di Samsung RAM Plus serà migliurata cù a liberazione di One UI 5.0. Ogni aghjurnamentu maiò di One UI pare avè aghjustatu qualcosa di novu à a funzione, è One UI 5.0 finalmente permetterà à l'utilizatori di disattivà.

A funzione RAM Plus hè stata a prima apparizione nantu à u telefunu Galaxy A52s 5G è dopu ùn mancava ogni opzione d'utilizatore. Per automaticamente, hà riservatu 4GB di almacenamiento per l'usu cum'è RAM virtuale. A versione di a superstruttura One UI 4.1 hà purtatu più opzioni, à dì 2, 6 è 8 GB. È a prossima versione 5.0 duveria dà à l'utilizatori ancu più cuntrollu di sta funzione.

Samsung deve dà utilizatori u dispusitivu Galaxy permette à RAM Plus per esse disattivatu se vulete. Questa opzione hè stata suggerita in a prima beta di One UI 5.0, ma era inattiva allora. Hè statu dispunibule solu da u novu raghji, chì Samsung hà cuminciatu à liberà a fine di a settimana passata. L'accensione richiede un riavviu di u dispusitivu è permette in fondu à i pruprietarii di smartphone Galaxy cù una capacità di memoria operativa sufficiente per salvà un pocu di spaziu chì altrimenti seria riservatu à RAM Plus.

Tuttavia, deve esse tenutu in mente chì alcune funzioni ponu cambià durante u periodu di prova One UI 5.0, per quessa, ùn ci hè micca garantitu chì l'opzione per disattivà a memoria virtuale di Samsung serà dispunibule in a prima versione stabile (pùblica) di a superstruttura. Tuttavia, tuttu indica chì u giant coreanu veramente voli furnisce sta opzione à i so clienti.

U più lettu d'oghje

.