Chiudi annunziu

Daretu à e porte di a sede di Samsung Electronics campa un impiigatu chì vene da un pianeta assai luntanu da a nostra. Attraversu una seria di avvenimenti misteriosi, sta criatura hè diventata un ingegnere top-secret per Samsung, aiutendu à sviluppà tecnulugii innovatori chì alimentanu a creatività di l'utilizatori mentre rinfurzendu a so persunità. Scuntrà u novu avatar virtuale di Samsung chjamatu G.NUSMAS.

G.NUSMAS hè un picculu alienu turchinu cù l'occhi grandi è beady, natu da un scherzu chì a ghjente face ogni volta chì Samsung presenta un pruduttu novu, unicu - chì avianu da impiegà un alienu per cuncepisce è sviluppà una tecnulugia cusì innovativa. À u primu sguardu, s'assumiglia un pocu à a mascotte ora emblematica Alza Alzák.

Samsung hà creatu u so novu avatar virtuale per cunnetta cù i ghjovani generazioni di i clienti, in particulare millennials è Gen Z. Per via, u nome G.NUSMAS (se ùn avete micca capitu ancu) hè "Samsung" spelled backwards. U so pianeta natale Nowus-129, à 100 milioni d'anni-luce da a Terra, hè à turnu l'indirizzu inversu di a sede di Samsung in Corea di u Sud, Suwon 129.

Samsung pensa à liberà una seria di video brevi chì detallanu a storia di l'alienu, cuminciendu cù a so nascita è l'arrivu "accidentale" in u nostru pianeta. In elli, G.NUSMAS cantarà, ballà è interagisce cù parechji dispositi di u giant coreanu. Farà u so debut in IFA 2022, chì principia u 2 di settembre. I cunsumatori puderanu interagisce cù e social media, metaverse è altri canali digitale. Allora, vi piace più l'Alzák verde o u G.NUSMAS blu ?

U più lettu d'oghje

.