Chiudi annunziu

Cosa hè novu Galaxy Watch5 Per i più interessanti ? Di sicuru, hè un disignu rejuvenated, un casu di titaniu, un cristallu di zaffiro è una cinturina cù una farfalla. Ma chì fighjate più spessu nantu à u vostru sguardu? Iè, hè una faccia di orologio. Modelli novi, cumpresi Galaxy Watch5, anu ghjuntu cù e so novi versioni chì riflettenu micca solu un modu di vita attivu. Vede cumu si vedenu. 

Di sicuru, pudete stabilisce e facci di sguardu micca solu in u watch, ma ancu in l'applicazione Galaxy Wearcapaci. Tuttu ciò chì duvete fà hè di mantene a faccia di l'orologio per un bellu pezzu è selezziunate un menu in l'applicazione Dials. Se vulete edità, hè più faciule è più veloce solu cù u vostru telefuninu, è hè bellu nantu à a grande schermu.

Di sicuru, ùn si pò micca dì chì ogni faccia di orologio appellu à tutti. Novu Analogicu prufessiunale ma hè assai bonu è mostra chjaramente u vantaghju principali di u watch, chì hè a durabilità. Cifre cinetiche sò assai drammatica, perchè sò sempre in muvimentu, è incuragisce chjaramente u vostru muvimentu ancu. Pannelli d'infurmazione tandu pò sopravvicà parechji cù quelli inutili informacemè, però, quelli chì vulete vede dati massimu per a prima volta sarà cuntentu per ellu. U giardinu di fiori hè chjaramente destinatu à u sessu più bellu.

Tuttavia, ci sò sempre i dialetti originali, alcuni di i quali anu ricevutu disinni supplementari. Ùn hè micca solu circa Numeru cù gradiente di culore, ma dinò Pebbles o Analogicu premium. Ognunu, uriginale è novu, hà ancu a so propria variante Always On. Tuttavia, certi mostranu mani simplici.

Galaxy Watch5 à WatchPudete cumprà 5 Pro, per esempiu, quì

U più lettu d'oghje

.