Chiudi annunziu

L'applicazione di patente di Samsung per un smartphone equipatu cù un display posteriore trasparente apparsu in l'aria. I telefoni intelligenti cù pannelli posteriori secundarii ùn sò micca esattamente novi, ma quellu chì Samsung descrive in a patente hà una funzione unica.

A dumanda di patente chì a settimana passata nantu à u so pagine publicatu da l'Organizazione Mondiale di a Pruprietà Intellettuale, è chì hè stata registrata cun ella in ghjennaghju di questu annu, descrive un smartphone cun un design inconspicuous, vale à dì, eccettu per l'aghjunzione di un display posteriore chì hè praticamente invisibile (o si mischia cù u restu di u pannellu posteriore) quandu hè completamente o parzialmente disattivatu.

Cum'è alcuni di voi pudete ricurdà, u fabricatore cinese ZTE hà pruvatu qualcosa simili cù i telefoni smartphones Nubia X è Nubia Z20. In ogni casu, sti dispusitivi ùn anu micca utilizatu un pannellu trasparu trasparente, ma un vetru cù una opacità più altu chì copre a schermu di ritornu regulare ogni volta chì ùn hè micca attivatu. À u livellu più basicu, sta tecnulugia hè paragunabili à una visualizazione esterna Galaxy Da Flip4.

In cuntrastu, a patente di Samsung descrive un dispositivu equipatu cù una visualizazione trasparente, chì pare chì pò esse attivata in tuttu o in parte, simile à a funzione Always On Display. Puderia esse usatu per vede loghi, disinni unichi è parechje altre informazioni. Cum'è sempre, tenite in mente chì una patente ùn hè micca uguale à un pruduttu futuru, cusì hè abbastanza pussibule chì ùn avemu mai vistu un smartphone cù una visualizazione posteriore trasparente.

Telefoni Galaxy Per esempiu, pudete cumprà Z Fold4 è Z Flip4 quì

U più lettu d'oghje

.