Chiudi annunziu

Sè vo site interessatu in u novu telefuninu premium di Samsung, avete alcune opzioni interessanti questu annu. A linea hè sparita Galaxy Nota è in u so locu, Samsung ci hà datu dui dispusitivi premium cù supportu S Pen, vale à dì Galaxy S22 Ultra è Galaxy Da Fold4. Nunustanti stu elementu cumuni, sti dui telefoni ùn pudia esse più differente. Allora quale hè ghjustu per voi? Se ùn avete micca decisu, pudemu aiutà vi. 

Motivi per cumprà Galaxy Da Fold4 invece Galaxy S22 Ultra 

Galaxy U Z Fold4 hè u smartphone più ambiziosu di Samsung finu à a data, sfarente di tuttu ciò chì avete sperimentatu prima. Questu hè, sicuru, sempre chì ùn avete micca utilizatu un dispositivu plegable prima. Bastamente hè una tableta di 7,6 inch cù una seconda visualizazione esterna chì hà una interfaccia d'utilizatore standard di smartphone.

Hè ideale per tutti quelli chì volenu chì u so dispositivu mobile faci megliu cù capacità avanzate di multitasking è produtividade, cumpletu cù u S Pen (ma vendutu separatamente). Galaxy U Z Fold4 hè destinatu à l'utilizatori chì volenu pruvà l'ultime tecnulugia è vede ciò chì l'avvene sarà, è ancu per quelli di voi chì sentenu chì u mercatu di telefuninu high-end ùn hà nunda di più à offre. 

Ùn ci hè micca negà chì u fattore di forma hè a funzione più attrattiva di u telefunu. Hè una scelta eccellente per cunsumà multimedia è applicazioni in viaghju. Sistema Android Inoltre, l'interfaccia d'utilizatore 12L è One UI 4.1.1 maximizanu u putenziale di a visualizazione plegable cù novi funzioni à livellu di desktop, capacità multi-finestra è una barra di attività utile, è ancu u modu Flex originale.

È infine, ci hè u chipset di Qualcomm, in particulare Snapdragon 8+ Gen 1, in u mondu sanu, cusì ancu quì. Ancu s'è u dispusitivu hà una bateria più chjuca cà Galaxy L'S22 Ultra pò in qualchì modu fà megliu cù una carica completa, probabilmente grazia à una gestione termale megliu, chì hè in realtà basatu annantu à a dimensione di u dispusitivu, a tecnulugia SoC più efficaci è un sistema di batteria duale. Hè solu un telefuninu versatile chì ùn faci quasi micca cumprumessi per via di a so forma plegable.

Motivi per cumprà Galaxy S22 Ultra situ Galaxy Da Fold4 

Galaxy U S22 Ultra hè u megliu smartphone classicu di Samsung finu à a data. Manca a flessibilità offerta da u Fold, ma cumpensu soprattuttu cù a so camera è u fattu chì vene cun una S Pen integrata in u so corpu. Una camera grandangolare 108 MPx, un teleobiettivo cù zoom periscopiu 10x è una camera selfie 40 MPx cù autofocus di rilevazione di fase (PDAF) supera chjaramente e camere standard presenti in a gamma. Galaxy S, chì Fold4 ghjustu ricevutu è, ultimu, ma micca menu menu, offre una resistenza ancu più altu cù una prutezzione di schermu megliu ch'ella hà Galaxy Da Fold4.

In generale, pudete Galaxy Cunsigliu u S22 Ultra à i clienti Samsung chì volenu a megliu camera mobile è a custruzzione solida pruvata annantu à l'anni, chì l'Ultra hà ricevutu da u so predecessore in a forma di i mudelli Note. Allora hè ancu probabilmente a megliu alternativa per i fan di sta linea discontinua chì cercanu un novu flagship S Pen. È, sicuru, hè più prezzu di Galaxy Da Fold4. Sfortunatamente, u cuntruversu Exynos 2200 rallenta un pocu quì.

Duvete cumprà Galaxy S22 Ultra, Galaxy Da Fold4 o nè? 

Sè vo site un fan di u S Pen è ùn vulete micca fà cumprumessi, allura pudete digià cunnosce a risposta, o l'avete digià. Tuttavia, sè vo site cunsiderà l'acquistu di una nova macchina, duvete tene à mente chì Galaxy U S23 Ultra ghjunghjerà in mezzu annu, dunque tocca à voi se vale a pena investisce in quellu introduttu in ferraghju avà. Galaxy S22 Ultra. Altrimenti, se vulete pussede un telefunu plegable, Galaxy Z Fold4 hè ghjustu ghjuntu in vendite sharp, è u successore serà ricivutu in un annu à u più prestu, cusì almenu in termini di puntualità hè un investimentu megliu, ancu s'ellu hè ancu una spesa più grande di soldi.

Simply: Galaxy U S22 Ultra pò esse una scelta più pratica grazia à u so prezzu più bassu, migliori camere è S Pen integrata. Tuttavia, tenite in mente chì hè circa a mità d'annu è Galaxy U Z Fold4 offre un software più recente, un grande display internu è un chipset megliu. Funziona ancu cum'è una tableta, facendu più adattata per ghjucà, edità documenti, vede filmi, navigà in u web è u cunsumu generale di media. L'impositu per questu ùn hè micca solu un prezzu più altu, ma ancu un grossu più grande è, sicuru, pesu. Allora quale sceglite?

Tuttavia, ci hè un modu più, chì ùn vulemu micca ricumandà cumplettamente, ma hè abbastanza ughjettivu di menzionallu. Prestazione iPhone 14 I telefunini hè ghjustu intornu à u cantonu, è hè chjaru chì sta serie serà a più grande cumpetizione per i dui mudelli Samsung. Siccomu u lanciu hè digià previstu per u 7 di settembre, puderia vale a pena aspittà quella settimana per vede ciò chì succede. Apple tira fora. Tuttavia, ùn deve esse micca una rivoluzione, piuttostu serà solu una migliione evolutiva normale.

telefoni Samsung Galaxy pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.