Chiudi annunziu

Apple aumenta l'offerta di display per a serie futura iPhone 14, chì deve esse presentatu u 7 di settembre. A divisione di visualizazione di Samsung Display hà assicuratu più di 80% di e spedizioni di pannelli per i novi iPhones in l'ultimi trè mesi. Display Supply Chain Consultants (DSCC) hà dettu in un novu post di blog.

Quandu esce ? iPhone 14 cusì sapemu digià, è a cumpagnia hà u scopu di assicurà un totale di 34 milioni di display da i so fornituri per i novi mudelli di u so telefunu. Questi fornitori sò Samsung Display, LG Display è BOE. In u ghjugnu, u giant smartphone di Cupertino hà compru 1,8 milioni di pannelli per a prossima generazione, 5,35 milioni u mesi dopu, è più di 10 milioni in Aostu. Hè aspettatu chì un altru 16,5 milioni di pezzi si Apple ordinerà da i so fornitori in settembre.

Samsung Display hà cuntatu 82 per centu di e spedizioni fatte finu à avà. Siconda era LG Display cun 12 per centu, è u 6% restante di i pannelli sò stati assicurati da u giant cinese BOE. In a primavera, ci era speculazione nantu à l'aria chì Apple cù BOE a causa di presuntamente cambiendu arbitrariamente u disignu di i so display, finisce a cooperazione, ma questu apparentemente ùn hè micca successu. I so pannelli apparentemente utilizanu i mudelli più economici di l'iPhone 14. Per a completezza, a serie deve include quattru mudelli - iPhone 14, iPhone 14 pro, iPhone 14 max a iPhone 14Pro Max.

U più lettu d'oghje

.