Chiudi annunziu

Mentre ùn hè micca un sicretu chì l'autori di l'app raccoglie diverse dati nantu à i so utilizatori, hè un prublema assai più grande cù l'applicazioni educative perchè sò spessu usati da i zitelli. Cù l'avvicinamentu di l'iniziu di l'annu, Atlas VPN hà fattu un ochju à l'applicazioni educative populari per vede quantu violanu a privacy di l'utilizatori.

L'indagine web mostra chì u 92% raccoglie dati nantu à l'utilizatori androiddi applicazioni educative. U più attivu in questa direzzione hè l'applicazione di apprendimentu di lingue HelloTalk è a piattaforma di apprendimentu Google Classroom, chì recullanu dati d'utilizatori in 24 segmenti in 11 tippi di dati. Un segmentu hè un puntu di dati, cum'è un numeru di telefunu, un metudu di pagamentu o un locu esatta, chì hè raggruppatu in tipi più largu di dati, cum'è dati persunali o finanziarii. informace.

U sicondu postu in u ranking hè statu pigliatu da a pupulari "app" di apprendimentu di lingue Duolingo è l'app di cumunicazione per i prufessori, i studienti è i genitori ClassDojo, chì raccoglie informace circa l'utilizatori in 18 segmenti. Dopu à elli era a piattaforma di educazione di abbunamentu MasterClass, chì raccoglie dati nantu à l'utilizatori da 17 segmenti.

U tipu di dati raccolti più freti hè u nome, l'e-mail, u numeru di telefunu o l'indirizzu. U 90% di l'applicazioni educative recullanu questi dati. Un altru tipu di dati hè l'identificatori chì riguardanu u dispositivu individuale, u navigatore web è l'applicazione (88%). informace circa l'app è u rendiment, cum'è logs di crash o diagnostichi (86%), attività in-app, cum'è a storia di ricerca è altre app chì l'utilizatore hà stallatu (78%), informace nantu à foto è video (42%) è dati finanziarii cum'è i metudi di pagamentu è a storia di compra (40%).

Più di un terzu di l'applicazioni (36%) raccoglie ancu dati di locu, 30% dati audio, 22% dati di messageria, 16% dati di schedari è documenti, 6% di dati di calendariu è di cuntatti, è 2% informace nantu à salute è fitness è navigazione in Internet. Di l'applicazioni analizate, solu dui (4%) ùn recullanu micca dati, mentre chì dui altri ùn furniscenu micca infurmazione nantu à e so pratiche di cullizzioni di dati. informace.

Mentre a maiò parte di l'applicazioni sò state trovate per cullà e dati di l'utilizatori, alcuni vanu più in là è sparte e dati d'utilizatori cù terze parti. In particulare, 70% di elli facenu cusì. U tipu di dati più cumuni hè persunale informace, chì hè spartutu da quasi a mità (46%) di l'applicazioni. Anu sparte u minimu informace nantu à u locu (12%), nantu à e foto, video è audio (4%) è missaghji (2%).

In generale, si pò dì chì, ancu s'è qualchi utilizatore cullate informace pò esse necessariu per serve queste applicazioni educative, l'analista di Atlas VPN anu truvatu assai pratiche di cullizzioni di dati per esse irragionevule. Un prublema ancu più grande hè chì a maiò parte di l'applicazioni sparte dati sensittivi cù terze parti, cumprese u locu, i cuntatti è e foto, chì ponu esse usatu più tardi per creà un prufilu nantu à voi o i vostri figlioli.

Cumu minimizzà i dati chì sparte cù l'applicazioni

  • Sceglite cù cura e vostre applicazioni. Prima di stallà, leghjite tuttu nantu à elli in Google Play Store informace. Tramindui Google Play è App Store furnisce informace circa quali dati raccoglie l'applicazione.
  • Ùn postate micca veru informace. Aduprate un nome falsu invece di u vostru nome veru quandu accede à l'app. Assicuratevi di utilizà un indirizzu email chì ùn include micca u vostru nome veru. Altrimenti, furnisce u minimu infurmazione pussibule nantu à sè stessu.
  • Aghjustate i paràmetri di l'applicazione. Alcune applicazioni furniscenu a capacità di limità alcune di e dati raccolti. Hè ancu pussibule di disattivà (in i paràmetri di u telefuninu) alcuni permessi di l'app. Ancu s'ellu alcuni di elli ponu esse necessarii per u funziunamentu di l'applicazione, altri ùn anu micca un tali effettu nantu à u so funziunamentu.

U più lettu d'oghje

.