Chiudi annunziu

U Google Play Store hà riduciutu notevolmente u nùmeru di app dispunibili da u principiu di questu annu. Sicondu i dati publicati da Sports Lens, più di un milione di app sò stati eliminati da ellu in a prima mità di l'annu. Questa hè a seconda più grande diminuzione da 2018.

À l'anni, u Google Play Store hà vistu un grande aumentu di u numeru di applicazioni. Sicondu i dati da i siti web The Statista è Appfigures, l'utilizatori AndroidPudete sceglie trà 2020 milioni di app in 3,1. À a mità di l'annu dopu, quellu numeru era cresciutu à 3,8 milioni. In dicembre, 4,7 milioni di app eranu dispunibuli in a tenda, u più in a storia finu à avà.

Tuttavia, per assicurà a qualità è a fiducia di l'applicazioni, Google hà implementatu una quantità di regule per regulà i so sviluppatori. In u risultatu, sguassate regularmente millaie di app di bassa qualità chì violanu e so pulitiche.

E statistiche mostranu chì u giant tecnologicu di i Stati Uniti hà eliminatu 1,3 milioni d'applicazioni da a so tenda solu in u primu trimestre di questu annu, purtendu u numeru d'applicazioni à 3,3 milioni. In ogni casu, a tendenza negativa si firmò in u sicondu trimestre, quandu u numeru di "apps" cresce à 3,5 milioni. Per paragone: u numeru di applicazioni in l'App Store d'Apple hè aumentatu da 2 à quasi 2,2 milioni in a prima mità di l'annu. Stu numeru pò esse attesa di cresce ancu più bruscamente dopu à settembre, quandu esce iOS 16. Questu includerà a pussibilità di persunalizà a schermu di serratura, è pò esse espertu chì i sviluppatori volenu campà da ellu, perchè Apple li hà datu una API per fà cusì.

In più di riduce u nùmeru di app, Google Play hà vistu ancu menu scaricamenti è rivenuti più bassi in u periodu sottu rivisione. Sicondu i siti Web Statista è Sensor Tower, a spesa di i cunsumatori in compra in-app, abbonamenti è app premium hà righjuntu $ 21,3 miliardi (circa CZK 521,4 miliardi) in a prima mità di l'annu, chì hè 7% menu di u listessu periodu di l'annu passatu. A tenda hà ancu vistu 55,3 miliardi di scaricamentu da ghjennaghju à ghjugnu, in calata di 700 milioni annu. Di novu per paragunà: i rivenuti di a tenda di Apple hà righjuntu $ 43,7 miliardi (circa 1,07 trilioni CZK), chì hè un 5,5% più annu annu, è u numeru di scaricamentu hè cascatu da 400 milioni à 16 miliardi.

U più lettu d'oghje

.