Chiudi annunziu

Quandu u vostru dispositivu mobile invechja, a so capacità di a bateria di solitu diminuisce. Questu hè assuciatu micca solu cù una sperienza peghju di l'usu di u telefuninu, quandu ùn dura ancu un ghjornu, ma ancu cù a diminuzione di u rendiment, perchè a bateria ùn hè micca capaci di furnisce u dispusitivu cù u sucu necessariu. Allora ci sò arresti casuali, ancu quandu l'indicatore mostra ancu decine di per centu di carica, chì succede soprattuttu in i mesi d'invernu. Tuttavia, simu più rispunsevuli di tuttu per noi stessi. 

I nostri propri rivendicazioni 

Ci hè parechje ragioni per l'usura di a bateria, u più basicu di quale hè, sicuru, l'usu di u dispusitivu stessu. Stu ùn pò esse cumplitamenti evitata, perchè altrimenti ùn vi aduprà u putenziale di u vostru dispusitivu comu vo vulete. Si tratta principalmente di stabilisce una luminosità piacevule è spessu alta di a visualizazione (preferite aduprà a luminosità automatica), o u nùmeru di applicazioni in esecuzione. Ma quandu avete bisognu di usà, ùn ci hè micca assai chì pudete fà per questu altru ch'è per finisce, chì ùn vulete micca sempre fà. Tuttavia, s'è vo caricate u vostru dispusitivu durante a notte, vale à dì in un momentu quandu ùn avete micca bisognu di l'applicazioni in esecuzione, chjude tutti.

Carica di notte 

A carica di notte menzionata ùn hè micca bè. Avè u telefuninu cunnessu à un caricatore per 8 ore significa chì pò sopracarcà inutilmente, ancu s'è u software prova à impedisce chì questu succede. Hè utile per attivà funzioni cum'è Batteria adattativa o cum'è u casu pò esse Prutegge a bateria, chì limiterà a carica massima à 85%. Di sicuru, cù u fattu chì avete da trattà cù u 15% mancante di capacità.

Carica in temperature estreme 

Pò esse micca accadutu à voi in prima, ma u peghju hè di carricà u vostru telefunu in u carru à u stessu tempu chì navigate, quandu e temperature fora sò l'estate. Dopu tuttu, hè listessa cù a carica normale, quandu avete solu mette u telefunu in un locu determinatu, induve u sole hà da cumincià à brusgià dopu un pocu tempu, è ùn avete micca avvistu. Siccomu u telefunu si riscalda ancu naturalmente durante a carica, questu calore esternu definitivamente ùn aghjunghje micca. Inoltre, l'alta temperatura pò dannà irreversibilmente a bateria, o piglià un muzzicu da a so capacità massima. Durante a ricarica successiva, ùn ghjunghjerà più i stessi valori cum'è prima. Dunque, idealmente, caricate i vostri dispositi à a temperatura di l'ambienti è fora di u sole direttu.

Utilizendu caricatori veloci 

Hè una tendenza attuale, in particulare trà i pruduttori chinesi, chì cercanu di spinghje a velocità di carica di i telefunini mobili à l'estremi. Apple hè u più grande pò in stu riguardu, Samsung hè ghjustu daretu à lu. Tramindui ùn sperimentanu micca troppu cù a velocità di carica è sanu ancu perchè facenu cusì. Hè una carica rapida chì hà un effettu negativu nantu à a bateria. L'imprese generalmente si limitanu dopu à un certu percentinu di carica, per quessa ùn si pò micca dì chì a carica rapida, ancu s'è u fabricatore dice, si faci da zero à 100%. Quandu u percentuale di carica aumenta, a velocità di carica si rallenta ancu. Se ùn site micca pressatu per u tempu è ùn avete micca bisognu di spinghje a capacità di a bateria quant'è pussibule in u più brevi tempu pussibule, utilizate un adattatore regulare micca più putente di 20W è piuttostu ignora l'opzioni di carica rapida. U dispusitivu vi ringraziarà cù una vita di batterie più longa.

 

Caricatori wireless 

Pone u vostru dispositivu nantu à u pad di carica hè cunvene perchè ùn avete micca bisognu di chjappà i connettori, è ùn importa micca sè stessu. iPhone, telefonu Galaxy, Pixel o qualsiasi altru chì permette a carica wireless ma usa un cunnessu sfarente per esempiu. Ma sta carica hè assai inefficace. U dispusitivu si riscalda inutilmente, è ci sò grandi perdite. In i mesi di l'estiu, hè più doloroso, cum'è a temperatura di l'apparechju s'alza più cù l'aria calda di l'ambienti.

U più lettu d'oghje

.