Chiudi annunziu

Cunsigliu Galaxy U S22 hè daretu à noi, anche se attualmente campemu cù telefoni pieghevoli Galaxy z Flip4 è Z Fold4, ma avemu digià preparatu per ciò chì aspetta da Galaxy S23. Questu hè ancu perchè ci sò digià diverse filtrazioni di ciò chì sta generazione purterà, ancu s'è u fattu hè chì certamenti cunnosci solu l'etichetta. Quì, però, ùn avemu micca focu annantu à e fughe, ma nantu à ciò chì noi, l'utilizatori, vulemu da tutta a gamma. 

Telefoni Galaxy U S22 hè statu introduttu a mità di un annu fà, è a mità d'annu ci separa da i so successori. Aspittemu quella linea Galaxy S23 serà lanciatu à u turnu di ghjennaghju è ferraghju 2023. Ùn serà micca faciule. Ùn hè solu avà davanti à noi prestazione iPhone 14, Ma l'allineamentu di questu annu di i telefoni di punta hè stata assai successu in pre-vendita è vendita stessu, cusì Samsung deve esse cercatu di custruisce nantu à questu. È hè ancu perchè a popularità di i so jigsaws hè ancu crescente, chì ponu cannibalizà i mudelli high-end di a so propria stalla.

Chipset Qualcomm

Iè, ci sò rumuri chì Samsung puderia micca include u so Exynos in a prossima generazione di a serie di punta. Ma quì ùn hè micca una quistione di fà cusì o micca, ma chì questu hè u nostru desideriu. L'Exynos 2200 hè statu sviluppatu per parechji anni, AMD hà cullaburatu nantu à questu, duverebbe portà u ray-tracing è duverebbe esse un chipset bestiale. Ma hà disappuntu in a finale, è micca pocu. Ùn preoccupa micca un utilizatore ordinariu, ma un utilizatore ordinariu compra un dispositivu per 20 è 30 mila CZK? Ci hè chì ancu AMD ùn pudia salvà Exynos da ellu stessu. Qualcomm funziona megliu, ùn riscalda micca tantu è, in fine, hà una vita di bateria megliu è foto di qualità megliu. Allora perchè l'Europeani anu da esse battuti da Samsung chì ci furnisce cù u so chipset underpowered?

Megliu zoom 

Dapoi u so debut com'è mudellu Galaxy U Zoom spaziale di u S20 Ultra hè sempre megliu grazie à una cumminazione di hardware è software migliuratu, ma ùn viaghja micca miraculi. Mentre Galaxy Si dice chì u S23 Ultra vene cun un sensor primariu 200MP, ma preferimu vede un aghjurnamentu à u so teleobiettivo periscopiu. 10MPx hè cool, ma sapemu digià chì hè pussibule di fà diverse tappe intermedie per chì una lente furnisce un zoom otticu diffirenti (Xperia 1 IV pò fà). Almenu l'Ultra puderia cusì sbarazzà di a tripla lente innecessaria, quandu u so periscopiu cumpiendu ancu a so funzione. Saria un altru slap in faccia à Apple (pensate à questu cum'è un vantaghju cumpetitivu), chì ignora sempre Periscope.

L'aspettu menu doloroso di Ultra 

Galaxy U S22 Ultra hè forse u megliu flagship chì Samsung hà mai pruduttu, grazia à tutte e funzioni in a gamma. Galaxy Notes. Sfurtunatamente, hà ancu pigliatu u so designu, chì ùn hè micca cumpletamente adattatu à e masse. I coperchi di u telefuninu ùn sò micca assai pratichi, mantenenu pocu, a visualizazione arrotondata spessu distorte u cuntenutu è risponde à tocchi indesiderati (è ùn risponde micca à u S Pen). S'ellu si deve esse a firma di designu di u mudellu, allora OK, ma lasciate Samsung ancu intornu à u so bordu di fondu, chì taglia sgradevule in a manu dopu un usu prolongatu. Hanu anguli arrotondati Galaxy S22, S22+ è ancu giganti Galaxy Da Fold4, mentri tutti sti mudelli sò assai più còmode di mantene. Sure, induve andà cù a penna. Allora chì ne dite?

Batteria più grande (micca solu) per u mudellu più chjucu

I telefoni chjuchi ùn sò micca assai populari in questi ghjorni, è ancu u mudellu più chjucu Galaxy U S22 offre assai funzioni preziosi in un corpu relativamente chjucu, a vita di a bateria puderia esse assai megliu. Di sicuru, mantene u telefuninu chjucu significa chì u fabricatore hà da sacrificà una certa capacità di a bateria per i tecnulugii prisenti, ma seria un prublema per fà un telefuninu un pocu più grossu?

Per un bellu pezzu, i pruduttori di telefuni sò stati obsessionati à fà i telefoni più sottili pussibule. Mentre chì questu hè bellu quandu pigliate u telefunu per a prima volta da u so imballaggio, a verità hè chì a maiò parte di a ghjente si mette in un casu in ogni modu, degradendu totalmente quellu sguardu slim. Nta l'ultimi anni, avemu vistu una tendenza di lenti di càmera protruding sopra u corpu di u dispusitivu. A causa di questu, si sbatte incomodamente nantu à una superficia plana, è piglia ancu assai terra. Allora chì si u fabricatore aghjunghje un pocu à u gruixu di u dispusitivu è hà aumentatu a so bateria?

Hè megliu autorizazione 

I lettori di impronte digitali in-display di Samsung sò trà i migliori, ma ùn pudete micca evità u so cumpurtamentu stranu è qualchì volta piazzamentu inconveniente. Dopu tuttu, chì dice chì ci deve esse un spaziu per una scansione di ditte induve Samsung si mette? Se avemu tali grandi display, ùn anu micca bisognu à esse à u fondu di fondu per dislocate i nostri pollici. Inoltre, sè vo avete prublemi di pelle o simpricimenti stampati "non standard", sta tecnulugia hè inutile.

Ricordemu abbastanza cun affettu Galaxy A7 da 2017, chì avia un lettore di impronte digitali à u latu in u buttone di putenza. Ùn saria micca fora di locu se Samsung hà datu a persona una scelta è hà equipatu i so telefoni cù e duie suluzioni. È u megliu di tuttu, s'ellu avissi naturalmente aghjunghje ancu una vera verificazione biometrica di l'utilizatore cù una scansione di faccia. Micca solu u rimpiazzamentu chì usa avà, chì ùn hè micca una sicurità cumpleta chì pò esse usata in tutte e funzioni è applicazioni.

Telefoni di serie Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u S22 quì

U più lettu d'oghje

.