Chiudi annunziu

I telefoni flexibuli di Samsung anu avanzatu assai in termini di durabilità, grazia in gran parte à l'avanzati in a tecnulugia Ultra Thin Glass (UTG). Tuttavia, cum'è i display flessibili diventanu più grande, u sustrato UTG espansu puderia diventà più un prublema chè una soluzione, cusì u giant coreanu pensa à cambià à film PI per i so futuri tablette è notebooks plegabili.

Samsung hà grandi piani per a so tecnulugia di visualizazione flessibile, è ùn implicanu micca solu smartphones. Hà dimustratu prima sta tecnulugia in altri fattori di forma, cumprese tablette plegabili è laptops. Tuttavia, u giant coreanu hè statu cuncernatu per a durabilità di sti pannelli per via di a so dimensione.

Cum'è u situ web dice L'Elec, A prima tableta flexible o laptop di Samsung ùn hà micca bisognu di utilizà UTG in tuttu. Si dice chì a cumpagnia hà cunsideratu tutti i vantaghji è i contra di l'utilizà UTG è u film di poliimide trasparente (PI) à u stessu tempu è duverebbe avè cunclusu chì ùn era micca fattibile. Invece di cumminà e duie suluzioni, hà decisu di mantene solu i fogli di PI per u mumentu.

Samsung hà utilizatu PI film per a prima volta cù u so primu telefunu flexible Galaxy Fold, lanciata in 2019. Tutti i so altri puzziche digià utilizatu UTG, chì hè una suluzione megliu cà PI. Più precisamente, una suluzione megliu per i dispositi abbastanza chjuchi. Per i tablette è i laptops di grande schermu, UTG pare troppu fragile, cusì Samsung duverà turnà à PI per elli, o truvà una soluzione completamente nova. U so primu plegamentu ultimi articuli Puderia arrivà à principiu di l'annu dopu, pudemu solu speculà nantu à l'intruduzioni di u primu laptop flexible à questu puntu.

Galaxy Per esempiu, pudete cumprà Z Fold4 è Z Flip4 quì

U più lettu d'oghje

.