Chiudi annunziu

Abbandunà u smartphone d'oghje o "bender" in terra pò esse un incubo per parechji. Ancu s'è tali telefoni sò fatti di materiali d'alta qualità, ùn sò definitivamente micca unbreakable. U canali YouTube PhoneBuff hà avà realizatu teste di caduta di i novi puzzle di Samsung Galaxy Da Fold4 a Da Flip4, è ancu s'ellu anu un disignu fragile, sò diventati più di passable in elli.

Solu per reiterà, sia Fold4 sia Flip4 utilizanu a prutezzione Gorilla Glass Victus + in fronte è in daretu, è anu megliu materiali di cuscinetti per l'assorbimentu di scossa in l'internu. Quandu i telefoni cascà nantu à e so spalle, u vetru nantu à elli ùn si rumpiu micca perchè u quadru di metallu rinfurzatu hà assorbutu l'impattu. U quadru hè un pocu scuffed quandu hè cascatu nantu à a articulazione.

In ogni casu, a situazione hà cambiatu quandu i dispusitivi sò stati rotati 180 ° per chì u puntu principale di l'impattu era u latu oppostu di l'articulazione. Mentre u novu Fold hà sopravvissutu à a caduta cù uni pochi di scrapes, una piccula crack apparsu in u quartu Flip. In seguitu, i telefoni sò stati abbandunati nantu à a visualizazione esterna. Mentre u Flip4 s'hè frantutu, u Fold4 sorprendentemente ùn hà micca ricevutu una sola scratch.

In una prova induve i telefoni sò stati abbandunati mezzu aperti nantu à a visualizazione interna, u vetru posteriore di u quartu Flip s'hè lampatu, mentre chì u Fold4 hà sopravvissutu cù solu uni pochi di graffi. In l'ultima prova, quandu i puzziche sò abbandunati in un statu mezzu apertu per ch'elli chjappà in l'articulazione, u vetru posteriore hè stata rottu ancu in u quartu Fold. In generale, i dui dispositi anu fattu assai bè in i testi è, più impurtante, eranu cumplettamente funziunali dopu. I testi anu cunfirmatu solu Galaxy U Z Fold4 è Z Flip4 sò attualmente i smartphones plegabili più durable in u mercatu.

Galaxy Per esempiu, pudete cumprà Z Fold4 è Z Flip4 quì

U più lettu d'oghje

.