Chiudi annunziu

Xiaomi hà travagliatu annantu à un caricatore di 200 W. Hè ricivutu a certificazione cinese in u lugliu è deve esse lanciatu prestu. Avà hè statu revelatu chì u giant di smartphone cinese prepara un caricatore ancu più veloce, in particulare cù una putenza di 210 W, chì duverebbe carricà u telefunu da 0-100% in menu di 8 minuti.

U caricatore di Xiaomi, chì porta a designazione MDY-13-EU, hà avà ricevutu a certificazione 3C di a Cina, per quessa, ùn deve esse longu prima di ghjunghje in scena. Mentre chì u caricatore 200W di a cumpagnia carricà un telefunu 4000mAh in 8 minuti, u 210W duverà fà in menu di 8 minuti. Tuttavia, si pò assume chì cù una capacità di a bateria più alta, u tempu di carica aumenterà à doppiu cifre.

À u mumentu, ùn hè micca chjaru cù quale telefuninu puderia ghjunghje u novu caricatore, ma hè in offerta a prossima serie flagship Xiaomi 13 o u smartphone Xiaomi MIX 5. Hè da nutà chì Xiaomi ùn hè micca l'unicu fabricatore di smartphone chì travaglia in super- caricatori veloci. Realme hè ancu attivu in questu campu, chì hà presentatu in marzu tecnulugia carica rapida cù una putenza di sin'à 200 W, Vivo, chì hà digià lanciatu u so caricatore 200 W in u mercatu (in lugliu cù u smartphone iQOO 10 Pro), o Oppo, chì hà ancu un caricatore 240 W in sviluppu. Samsung hà assai di chjappà à fà in questu sensu, cum'è u so caricatore più veloce attuale hà solu una putenza di 45W, è ci vole sempre un tempu sproporzionatu per carricà un telefunu compatible cun ella.

Per esempiu, pudete cumprà accessori Samsung quì

U più lettu d'oghje

.