Chiudi annunziu

A settimana passata, SpaceX è u trasportatore mobile T-Mobile anu annunziatu ch'elli portanu a cunnessione satellitari à i telefoni intelligenti. Dopu questu, Google hà dettu avà chì e versioni future susteneranu sta cunnessione Androidbè, cusì Android 14.

 

Google, attraversu u so vicepresidentu senior di Platforms & Ecosystems, hà dettu chì l'esperienza di l'utilizatori cù i telefoni chì puderanu cunnette à i satelliti serà sfarente da a cunnessione LTE è 5G. Cum'è Space Explorer hà nutatu a settimana passata, duvemu aspittà chì e velocità, i cunnessione è ancu i tempi d'interazione sò diffirenti, cù solu dui à quattru megabits di larghezza di banda per zona di cellula. Data a larghezza di banda dispunibule, u CEO di SpaceX, Elon Musk, hà dettu chì a connettività satellitare puderia sustene da una à duie mila telefonate simultanee o centinaie di millaie di missaghji di testu (secondu a so lunghezza).

A cunnessione satellitare nantu à i telefuni serà principarmenti destinata à situazioni d'urgenza è sradicà i cosiddetti zoni morti (vale à dì, zoni senza signale mobile, vede per esempiu oceani, zoni d'alta muntagna o deserti). L'operatore T-Mobile pensa à sustene l'invio di "testi" è i missaghji MMS, è ancu l'applicazioni di messageria selezziunate. A cumpagnia hà dettu chì averia bisognu di travaglià cù i partenarii per "separate u trafficu di messageria da tuttu u trafficu di dati". Hà aghjustatu chì li piacerebbe lancià u serviziu (per avà solu in modu di prova) à a fine di l'annu prossimu. Tuttavia, serà u 7 di settembre prestazione iPhone 14. Sicondu tutti i rapporti finu à avà, duverebbe esse u primu telefunu "regular" chì portarà una forma di cumunicazione satellitare.

U più lettu d'oghje

.