Chiudi annunziu

In a so nova pruposta, a Cummissione Europea hà da cunsiderà a pussibilità di furzà i pruduttori di smartphone è tablette à rende i so dispositi più durable è più faciuli di riparà. A pruposta hà per scopu di riduce i rifiuti elettronichi. Sicondu a CE, riducerà l'impronta di carbone di i rifiuti equivalenti à cinque milioni di vitture in e strade.

A pruposta si focalizeghja nantu à batterie è pezzi di ricambio. Sicondu ellu, i pruduttori seranu custretti à furnisce almenu 15 cumpunenti basi per ogni dispusitivu, cinque anni dopu u so lanciu. Questi cumpunenti includenu batterie, display, caricatori, pannelli posteriori è vassoi di memoria / SIM.

Inoltre, a legislazione pruposta richiede à i fabricatori di assicurà a retezione di a capacità di a batteria di l'80% dopu à XNUMX cicli di carica o di furnisce e batterie per cinque anni. A vita di a bateria ùn deve ancu esse affettata negativamente da l'aghjurnamenti di u software. Tuttavia, sti reguli ùn s'applicanu micca à i dispositi di sicurezza è di plegamentu / rolling.

A Coalition Environmental on Standards dice chì mentre a pruposta di a CE hè raghjone è incuraggente, deve andà più in i so sforzi. Per esempiu, l'urganisazione crede chì i cunsumatori duveranu esse intitulati à a so sustituzione di a bateria per cinque anni è à avè durà per almenu mille cicli di carica. Suggerisce ancu chì i cunsumatori duveranu esse capaci di riparà i so dispositi stessi piuttostu cà avè da cercà aiutu prufessiunale.

Se tuttu va secondu u pianu, EK introduverà novi etichette simili à quelli chì sò digià utilizati da i TV, lavatrici è altri apparecchi elettronichi di casa. Queste etichette mostranu a durabilità di u dispusitivu, in particulare quantu hè resistente à l'acqua, a polvera è i gocce, è di sicuru a vita di a bateria per a durata di a so vita.

telefoni Samsung Galaxy pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.