Chiudi annunziu

Samsung hà lanciatu i so novi telefoni plegabili Galaxy Da Fold4 a Galaxy Da Flip4 à vende u 26 d'aostu in 36 paesi europei. I mercati chjave includenu Germania, Francia, Spagna, Paesi Bassi è Gran Bretagna. Avà a cumpagnia participa à a fiera IFA 2022 in Berlinu è l'hà utilizatu per discutiri u successu di sti novi puzziche.

Samsung dichjara chì i dui telefoni anu digià stabilitu novi record di spedizioni, cù i dui mudelli chì acceleranu ovviamente a popularità di u segmentu plegable. U direttore di marketing di Samsung Europe Benjamin Braun à l'IFA 2022 dettuchì furnisce Galaxy Da Fold4 a Galaxy Z Flip4 "duppiatu" in u cuntinente europeu paragunatu à i mudelli precedenti.

I clienti europei parenu avè rispostu bè à i cambiamenti è i migliuramenti purtati da i dui ultimi telefoni plegabili. Eppuru Galaxy U Z Flip hè sempre u mudellu più pupulare di u duo, cù e spedizioni trà i dui chì si stendenu gradualmente. Inoltre, un rapportu recente dice chì Samsung hà vindutu sei mudelli Galaxy Da Flip4 à ogni quattru dispositi Galaxy Da Fold4. Nanzu, sta ratio era vicinu à 7: 3.

Trà i culori più populari Galaxy U Z Flip4 hè ghjuntu in grafite è viole, mentre chì i clienti Z Fold4 più populari in Europa eranu grisgi-verde è neri. Ma hè impurtante per u segmentu chì ci sò mudelli chì sò populari è chì ponu vede. Questu hè esattamente ciò chì hà bisognu, è questu hè esattamente ciò chì i pruduttori chinesi anu da esse realizatu è micca fucalizza solu in u mercatu lucale. L'Europeani sò visibilmente affamati di i dispositi plegabili, ma anu un pocu di mudelli per sceglie.

Galaxy Per esempiu, pudete cumprà Z Fold4 è Z Flip4 quì

U più lettu d'oghje

.