Chiudi annunziu

A securità mobile hè un tema chì hè statu discutitu per un bellu pezzu, ma l'utilizatori ùn anu micca vuluntà di affruntà per un bellu pezzu. E mentri cù i sistemi di l'informatica, l'utilizatori sò abituati à a necessità di l'aghjurnamenti, cù i telefoni anu sempre chì l'aghjurnamenti li ritardanu.

In più, si trova chì parechji utilizatori "attivamente" underestimate a sicurità di u so telefunu. Quasi un quintu di quelli indagati ùn chjude micca a so schermu, è quasi a mità ùn utilizanu micca un antivirus, o ùn anu mancu a minima idea di questu. Questu segue da una indagine in quale 1 persone in u gruppu d'età di 050 à 18 anu participatu.

Samsungmagazine_Samsung Knox perex

Un telefunu chjusu hè essenziale

I telefoni intelligenti sò u centru di a vita oghje, l'utilicemu per a cumunicazione di testu, chjamate, videochiamate è per mandà foto è video. Un saccu di schedari, cuntatti è app cuntenenu i nostri dati persunali è sensittivi chì puderanu esse misused in e mani sbagliate. Tuttavia, hè surprisante chì l'utilizatori ùn piglianu micca u bloccu di u screnu per accordu. Quasi 81 per centu di l'utilizatori chjude i so telefoni in qualchì modu, ma hè evidenti chì cù l'età crescente, a vigilanza di l'utilizatori diminuisce.

Digià quandu stallà un telefonu seria Samsung Galaxy Un serratura di u teclatu in cumbinazione cù metudi biometrici, cum'è un lettore di impronte digitali o scansione di faccia, hè cunsigliatu. Almenu questu prova chì a biometria, ancu in a so forma basica, ùn ritarda micca in unlocking u telefunu in ogni modu. U minimu assolutu deve esse un gestu di sbloccare chì impedisce à un utilizatore aleatoriu chì piglia u vostru telefunu per accede à u sistema. Evite forme cumplitamenti simplici chì ponu esse guessate à a "prima guess". U stessu s'aplica à u codice PIN 1234. Ancu una password alfanumerica in cunghjunzione cù una impronta digitale furnisce una sicurità cumpleta. Fortunatamente, ci sò pulitiche di sicurezza di u contu di a cumpagnia in u locu. Se vulete aghjunghje à u vostru telefunu, avete bisognu à avè una forma sicura di serratura di u screnu. Se ùn avete micca unu o ùn avete micca creatu unu, ùn aghjunghje micca u contu à u vostru telefunu.

Aduprate un cartulare sicuru

U cumpurtamentu di l'utilizatori hè ancu surprisante per u fattu chì ùn simu micca sempre in u cuntrollu di i nostri telefoni. È s'ellu ùn sò micca chjusi, hè un doppiu colpu. Unu in trè ghjovani utilizatori (da 18 à 26 anni) hà e foto sensibili guardate nantu à u so telefunu, è questu s'applica principarmenti à l'omi. Un pocu hè abbastanza, è ancu s'è e misure di sicurezza basi sò omessi, ùn pò esse micca fuga o publicazione di ritratti. À u listessu tempu, avete u strumentu nicissariu dritta nant'à u vostru telefonu, è ci vole un minutu pè ottene u funziunamentu.

foto samsung

Pudete truvà u cartulare sicuru per Samsungs in Configurazione - Biometria è Sicurezza - Cartella sicura. Stu cumpunente di u software usa a piattaforma di sicurezza Knox, chì separa a parte principale, vale à dì publica è privata. Androidu Per accede à stu cartulare, pudete sceglie una impronta digitale esistenti o PIN, caratteru o password chì hè sfarente da i dati d'accessu à a parte publica di u sistema. Dopu quì, tuttu ciò chì duvete fà hè di selezziunate u muvimentu in un cartulare sicuru da u menù di cuntestu quandu vede e foto sensibili. Senza una password apprupriata, nimu hà da pudè accede à e vostre foto, ma ancu diversi documenti, schedari o applicazioni. Ùn avete bisognu di circà qualsiasi sustituti per i modi privati, basta à attivà a funzione, chì Samsung cunsidereghja esse a basa di a sicurità mobile è a prutezzione di a privacy.

Attenti quandu scaricate l'applicazioni

Ancu prima di scaricà app è ghjochi da l'app stores di Google Play è Galaxy Store duvete avè una idea chjara di quali permessi l'app richiede. In i dui magazzini truverete schermi separati chì listanu tutti i permessi. Quessi sò spessu accessi à parti critichi di u sistema, chì, però, pò esse usatu per scopi nefari in applicazioni fraudulente. Sfortunatamente, quasi quaranta per centu di i rispondenti ùn leghjenu micca questi permessi. È nunda ùn hè persu ancu quì. Pudete riviseghjà i permessi di l'app ancu dopu chì hè stallatu via u menu Settings - Applicazioni - Permissions.

A maiò parte di u tempu, però, pudete fà cun u sensu cumunu "paesanu". Se, per esempiu, a calculatrice vole accede à u libru di u telefuninu, hè megliu esse attentu. Hè senza dì chì un studiu approfonditu di e cundizioni di l'utilizatori di i servizii è l'applicazione chì site login, chì oghje, paradossalmente, hè piuttostu u duminiu di l'utilizatori più vechji, più "prudenti" in u gruppu d'età di 54 à 65 anni. . U 67,7 per centu di i rispondenti in questa fascia d'età dedicanu u so tempu liberu à questu.

Quasi a mità di i rispondenti ùn sanu micca di l'antivirus

Per ùn intruduce micca malware o spyware in u vostru telefunu, avete bisognu di pagà a massima attenzione à l'applicazioni è i ghjochi chì installate. Ancu prima di stallà, hè cunsigliu di guardà i cumenti di l'altri utilizatori, chì ponu indicà chì hè una applicazione falsa o un titulu chì mostra publicità troppu vuluntà. Un rating bassu di l 'applicazzioni pò dinù esse una certa guida, o recensioni recenti. Pò accade chì una applicazione una volta impeccabile hè infettata di novu cù malware, per quessa, hè cunsigliatu di esaminà ancu i cumenti recenti. Se, invece, l'applicazione ùn hà micca cumenti, avete bisognu à esse attenti è attenti à u stessu tempu quandu si stallanu.

antivirus samsung

È hè perchè quasi a mità di quelli indagati ùn usanu micca antivirus in i so telefoni. Ciò chì hè cumunu nantu à u desktop, in u mondu smartphone cù Androidem pari sempre di "redundancy". Questa volta, ancu, ùn avete micca bisognu di stallà qualsiasi altra applicazione cù Samsung, perchè i telefoni anu un antivirus ghjustu da a fabbrica. Basta andà à Configurazione - Cura di a batteria è u dispusitivu - Prutezzione di u dispusitivu. Basta à appughjà u buttone Accende è sarete attivatu cù l'antivirus gratuitu di McAfee. Pudete cercà pussibuli minacce cù una sola pressa, l'antivirus di sicuru cerca di malware è virus continuamente in fondo mentre usa u telefunu, o quandu si stallanu novi applicazioni. Ùn avete mancu bisognu di stallà qualcosa di speciale per cumbatte virus è malware, tuttu ciò chì avete bisognu in u telefuninu di serie Galaxy avete per un bellu pezzu. Basta à accende a funzione.

Cuntrolla di privacy in ogni mumentu, in ogni locu

Parte di i paràmetri di a linea telefonica Galaxy Ci hè ancu un menu di privacy separatu in quale pudete vede quantu spessu, è ancu da quali applicazioni, i permessi di u sistema sò stati utilizati. Se l'applicazione usa u microfonu, a camera o u testu da u clipboard, sapete questu grazia à l'icona verde in l'angulu superiore dirittu di u display. Ma l'applicazioni mobili ùn accede micca solu à u vostru microfonu, camera o a vostra situazione attuale. Puderanu circà i dispositi vicinu, accede à u vostru calendariu, cuntatti, telefonu, missaghji di testu, a vostra attività fisica, etc.

Allora se suspettate chì una di e vostre applicazioni si cumporta anormalmente, pudete verificà u so cumpurtamentu in u menù Paràmetri di privacy. Per l'applicazioni, per esempiu, pudete aghjustà a spartera di locu, chì pò esse attiva sempre, mai, o solu è solu quandu si usa l'applicazione data. Cusì avete u massimu cuntrollu di i permessi.

Ùn sottovalutate l'aghjurnamenti di u software

Per mantene u vostru smartphone sicuru Galaxy cumpleta, vi tocca à tene u vostru telefonu sempre aghjurnata. Sicondu un sondaghju da Samsung, quasi a mità di l'utilizatori mettenu l'aghjurnamenti di u sistema perchè "i mantenenu luntanu" da u travagliu. Cù pussibuli minacce mobili in mente, una aghjurnazione rapida di u software hè sempre essenziale, tipicamente in 24 ore da a so liberazione. Quasi a mità di i rispondenti indagati ritardanu o ùn installanu micca l'aghjurnamenti, espunendu si à risichi di sicurezza.

Tuttavia, ancu installà una nova versione di u software richiede un minimu sforzu da voi. Basta à appughjà u buttone Scaricamentu nantu à a pantalla di i dettagli di u firmware, chì include patch di sicurezza regulare. Dopu avè scaricatu, basta cunfirmà l'aghjurnamentu, riavvia u telefunu, è dopu à uni pochi di minuti hà da principià cù a nova aghjurnazione, cusì pudete cuntinuà à travaglià torna. È s'è tù informace circa u novu firmware ùn cumparisce micca da ellu stessu, pudete sempre dumandà à questu manually via Settings - Update Software - Scaricate è Installa.

aghjurnamentu di Samsung OS

Inoltre, Samsung offre finu à cinque anni di patch di sicurezza per i telefoni, ancu retroattivamente per i mudelli di serie Samsung Galaxy S20, Galaxy Nota 20 a Galaxy S21. L'utilizatori di i mudelli superiori di questu annu è di l'annu passatu ponu ancu aspittà à i prossimi quattru generazioni di u sistema operatore. È questu ùn hè micca prupostu da qualsiasi altru fabricatore di smartphone Androidin.

Dunque, se stabilisce una schermu di serratura sicura in u vostru smartphone, aghjunghje un cartulare Sicurezza, scaricate solu applicazioni verificate senza permessi sospetti, attivate un antivirus è installate regularmente l'aghjurnamenti, sarete sempre preparatu contr'à eventuali minacce cibernetiche, è nunda ùn vi sorprenderà dispiacevule. .

U più lettu d'oghje

.