Chiudi annunziu

Samsung hà revelatu chì era vittima di un attaccu di pirate à a fini di lugliu. Dopu hà ammissu chì certi oggetti persunali sò stati arrubati informace i so clienti.

In un email mandatu à i clienti u 2 di settembre, Samsung hà dettu chì un pirate hà arrubbatu dati d'utilizatori da alcuni di i so sistemi in i Stati Uniti in lugliu. Ellu disse chì hà capitu chì i dati sò stati arrubati à u principiu d'aostu.

U pirate hà implicatu solu i servitori di u giant coreanu. I dispositi di i cunsumatori è l'interfacce di cuntrollu in l'applicazioni ùn sò micca stati affettati. Sicondu ellu, ùn sò micca stati arrubati numeri di securità suciale o numeri di carte di pagamentu. Tuttavia, dati sensibili cum'è nomi di clienti, data di nascita o informace nantu à a registrazione di u produttu.

Ùn hè chjaru à questu tempu perchè Samsung hà pigliatu un mesi per avvisà i clienti di u furtu di dati. A cumpagnia hà ancu mandatu à i clienti affettati e migliori pratiche di sicurezza per difende contr'à attacchi di pirate. Ma forse ella stessa li puderia piglià à core. In particulare, questi sò:

  • Ùn cliccate micca nantu à i ligami o scaricate allegati da e-mail sospetti.
  • Verificate regularmente i vostri cunti per attività sospette.
  • Attenti à e cumunicazioni micca richieste chì dumandanu infurmazione persunale o invitanu à cliccà nantu à una pagina web.

U più lettu d'oghje

.