Chiudi annunziu

In maghju, hè statu revelatu chì Google hà sviluppatu per u so propiu Android funzione di rilevazione di tosse è russare. Avà hè apparsu chì l'offrirà attraversu l'app Digital Balance.

Google hà introduttu a funzione di rilevazione di tosse è ronchi per a prima volta in u display intelligente Nest Hub di 2a generazione. Un teardown di l'aghjurnamentu beta di Digital Balance (versione 1.2.x) hà avà revelatu chì a funzione farà parte di u modu di cunvenzione. Dunque, a capacità di seguità a tosse è u russamentu "durante un magazinu di cunvenzione programatu" si unisce à altre opzioni cum'è persunalizà u vostru schermu è attivà u modalità Ùn disturbà. L'utilizatore duverà attivà manualmente a rilevazione di tosse è russamentu è permette l'accessu à u micrufonu, ancu s'ellu serà attivu solu in l'ore predeterminate.

Questa funzione di Bilanciu Digitale funzionerà in l'integrazione esistente cù l'app Clock, chì li permette di "traccia u vostru tempu di schermu è mostra una stima di u vostru tempu in u lettu" basatu annantu à "quandu u vostru telefunu hè statu fermu in una stanza scura". A tosse è u russamentu appariscenu accantu à l'infurmazioni precedenti nantu à l'usu di Digital Balance. Puderete vede i grafici chì offrenu una panoramica settimanale, è ancu a freccia di tosse media è u tempu mediu passatu à ronssà.

Ùn hè chjaru à questu puntu se a funzione serà dispunibule nantu à tutti i dispositi Digital Balance o se serà limitata à i telefoni Pixel.

U più lettu d'oghje

.