Chiudi annunziu

In particulare l'utilizatori frequenti di a piattaforma Android anu sperimentatu diversi prucessi è prucessi, chì ùn sò più validi oghje. Android hà evolutu è hè un sistema sfarente di ciò chì era in e versioni Lollipop è KitKat. Allora pudete fà queste cose, ancu s'ellu hè solu inconsciente. 

Tu uccidi l'applicazioni manualmente o aduprate app per tumbà 

Utilizà l'applicazioni di assassinu di compiti di terze parti è l'applicazioni di uccisione attraversu u buttone di l'applicazioni recenti hè qualcosa chì a maiò parte di noi facemu sempre o, almenu, avemu fattu regularmente in u passatu senza capisce chì pò degradà u rendiment di u dispositivu. In u 2014, Google abbandunò Dalvik, chì era utilizatu per l'attribuzione di memoria, è hà introduttu un mecanismu assai megliu chjamatu ART (Android Run Time). Utilizà a compilazione anticipata (AOT) per una gestione di memoria più efficiente quandu eseguisce in sfondate. Uccidendu manualmente l'applicazioni, in realtà impedisce à ART di travaglià bè. In effetti, dumandate à u sistema operatore di fà più travagliu, chì afecta à u rendiment è a vita di a bateria.

Avete sempre u modu di risparmiu di bateria attivatu 

Aghju scontru assai utilizatori di u sistema Android (ma iOS), chì anu u modu di risparmiu di bateria in tuttu u tempu per cunservà u zuccheru per u so dispositivu, ancu s'ellu ci hè menu di 80% di bateria. Ma stu cumpurtamentu impedisce significativamente u funziunamentu propiu di u sistema. Quandu u sistema hè in modu di risparmiu di bateria Android chjude nativamente i core di processori putenti. Allora, quandu fate operazioni esigenti nantu à u dispusitivu, sò usati solu nuclei menu putenti, chì porta à u fattu chì avete aspittatu tuttu per un tempu sproporzionatu, cusì paradossalmente a visualizazione s'illumina più, u dispusitivu si riscalda più è infine u a batteria si scarica di più. À a fine, cù una capacità di bateria sufficiente, stu modu face più male chè bè.

Ùn sò micca riavvia u vostru dispusitivu 

Ci hè sempre assai speculazione daretu à questu, ma Samsung hà avutu sta funzione dapoi l'età Galaxy S7 è in One UI pudete ancu programà un riavviu automaticu. Hè chjaru chì nantu Androidu (o custruzzione di Samsung) hè qualcosa chì rallenta u dispusitivu cù u tempu. Stu passu hà da sguassà i prucessi inutili chì appiccicate in memoria inutilmente è dà u vostru dispositivu un "iniziu novu". In generale, hè cunsigliatu di ripiglià una volta à settimana o ogni quindici ghjorni.

Ùn site micca attentu à cuncede permessi 

Parechji utilizatori di u sistema Android cuncede ogni tipu di permessi à qualsiasi applicazione senza mancu una verificazione superficiale per vede se u permessu datu hè veramente necessariu da l'applicazione. Per esempiu, una app di editazione di foto ùn hà micca bisognu di permessi à cuntatti o missaghji. Tali applicazioni chì abusanu i permessi di u sistema Android, ma ci sò assai, principarmenti per l'ignuranza di l'utilizatori è ciò chì sta inattention pò purtà à - vale à dì, principalmente a cullizzioni di dati è a creazione di un prufilu virtuale di l'utilizatore.

Avete sempre aduprà a barra di navigazione buttone 

Sò passati dui anni da quandu Google hà introduttu u sistema di gestu, ma l'utilizatori restanu sempre à u vechju sensu di navigazione di buttone. Di sicuru, funziona veramente bè per certi persone è sò abituati à questu, ma u novu sistema di gestu ùn hè micca solu veramente divertente è parechje cose ponu esse fatte in questu cun un colpu di u dito, ma ancu otticu ingrandisce a visualizazione, chì ùn occupa micca a visualizazione di i buttoni in certi mumenti. In più, hè una direzzione futura chjara, cusì hè interamente pussibule ch'ellu si sbarazza prima o dopu. Android i buttoni virtuali cumpletamente.

U più lettu d'oghje

.