Chiudi annunziu

I fornitori di cumpunenti di smartphone di Samsung anu da esse prufondi prublemi dopu avè publicatu unu di i so peggiori mesi in più di 10 anni. L'ordine di u giant coreanu hè cascatu per via di una calata in a vendita di smartphones, è per alcuni, settembre hè dettu chì hè u so peghju mese in più di una dicada.

A causa di ordini assai più chjuchi, unu di i fornituri di cumpunenti di Samsung hà da chjude a so pianta di fabricazione per a prima volta in 15 anni. Un'altra cumpagnia hà dimezzatu u so rendimentu di filtru otticu per a prima volta da u scoppiu di a pandemia di coronavirus. È un fornitore di moduli foto senza nome hà persu a mità di i so rivenuti mensili mediu.

Sicondu u situ coreanu ETNews, citatu da SamMobile, tutti i fornitori di Samsung, ma unu, anu vistu una pruduzzione più bassa per via di a vendita di smartphone più debule è di a dumanda debule. Si dice chì tutti i fornitori di cumpunenti di càmera anu riduciutu a produzzione di doppia cifra in u sicondu trimestre. Una di queste cumpagnie, chì anu avutu un rendimentu di pruduzzione di 97%, hà avutu à "abbassà" à 74% quist'annu, un altru da 90% à circa 60%.

Si dice chì Samsung cuntinueghja à riduce l'ordine durante u terzu trimestre. U penultimu quartu hè di solitu a stagione di punta per i so fornituri, ma micca questu annu. In ogni casu, secondu un ufficiale senza nome vicinu à l'affari di furnimentu, a situazione puderia migliurà à a fine di l'annu è l'ordine di cumpunenti puderia aumentà di novu. Dunque, speremu chì u mercatu di i telefoni intelligenti rimbalza da u so fondu è e vendite aumentanu.

telefoni Samsung Galaxy pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.