Chiudi annunziu

Google hà presentatu i novi smartphones di punta Pixel 7 è Pixel 7 Pro è u so primu smartwatch Pixel in a so cunferenza di sviluppatori in maghju. Watch. Tuttavia, ùn era micca un spettaculu in u veru sensu di a parolla, più cum'è una "prima preview". A cumpagnia hà dettu à l'occasione chì lanciarà i telefoni è l'orologio "in pienu" in qualchì tempu in u vaghjimu. È avà hà specificatu sta data.

Google è cusì Twitter annunciatu chì u Pixel 7 è Pixel Watch presentarà u 6 ottobre. Hè previstu chì i pre-ordini per e novità s'apreranu immediatamente dopu, è andaranu in vendita una settimana dopu.

Pixel 7 è Pixel 7 Pro duveranu uttene schermi OLED di Samsung cù diagonali di 6,4 è 6,71-inch è frequenze di rinfrescante di 90 è 120 Hz, un chip Google Tensor di nova generazione, una camera principale 50MPx (apparentemente basatu annantu à u sensor ISOCELL GN1), almenu 128. GB di memoria interna, parlanti stereo è u gradu di prutezzione IP68. Seranu alimentati da u software Android 13.

In quantu à u Pixel Watch, duveranu avè u chipset Exynos 9110 di Samsung, chì hà debuttatu in 2018 in u primu Galaxy Watch, 2 GB di memoria operativa, 32 GB di almacenamiento, una bateria cù una capacità di 300 mAh è un portu USB-C. Un inseme di sensori per seguità l'attività sportiva è fitness, un sensoru di freccia cardiaca è un sensor SpO2 pò ancu esse aspittatu. Software-sàviu seranu custruiti nantu à u sistema Wear OS (più precisamente in a versione 3 o 3.5). Si dice chì costaranu $ 399 (circa CZK 9).

U più lettu d'oghje

.