Chiudi annunziu

A prossima cunferenza di sviluppatori di Samsung si concentrerà in SmartThings è si svolgerà u 12 d'ottobre, sia offline sia in linea. Serà fisicu in u centru di mostra Moscone North di San Francisco.

U giant tecnulugicu coreanu hà dettu chì a so cunferenza annuale sarà largamente focu annantu à a piattaforma SmartThings di casa intelligente. A cumpagnia presentarà a so visione per l'avvene è mostrarà e migliure chì hà fattu à u so software, servizii è piattaforme. Frà altre cose, dimustrarà una tecnulugia chjamata Calm technology, chì permette à parechji dispositi intelligenti di cumunicà senza interruzioni cù l'altri è cusì migliurà l'esperienza d'utilizatore.

Samsung dicerà ancu di più nantu à e funzioni è tecnulugia più recenti chì porta à a superstruttura One UI, u sistema Tizen, a piattaforma Matter, l'assistente vocale Bixby o l'applicazione Samsung Wallet. A materia hè u novu standard per a casa intelligente, è Samsung hà sviluppatu à fiancu à altri giganti tecnologichi cum'è Google, Apple, Amazon è altri. Grazie à questu, per esempiu, serà pussibule cuntrullà a luce intelligente SmartThings cù una app Apple Kit di casa.

U discorsu principale in a cunferenza serà datu da Jong-Hee Han, Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Samsung Electronics è Capu di a Divisione eXperience di Dispositivi. Serà seguitu da sette altri dirigenti di Samsung, cumpresu u capu di a piattaforma SmartThings, Mark Benson.

U più lettu d'oghje

.