Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: Cumpagnia di StartGuide, chì vole invistisce in più di 50 startups in crescita in i prossimi dui anni, hà l'ambizione di offre servizii di prughjetti interessanti nantu à a fruntiera trà l'investitori angeli è i fondi di venture capital. "Ùn simu micca un fondu tipicu di capitale di venture, è questu ùn hè ancu u nostru scopu. Vulemu investisce in prughjetti di start-up in quale vedemu u putenziale è induve pudemu aiutà à u sviluppu ulteriore attraversu a nostra sperienza è cuntatti ". spiega Petr Jahn, CEO di StartGuide. "Ùn vulemu esse solu un investitore finanziariu, ma un veru associu in i primi stadi di sviluppu, chì aiutarà à guidà u prugettu in a direzzione ghjusta è dà tuttu ciò chì hà bisognu per u viaghju à a cima ". forniture. StartGuide hà 150 milioni di CZK pronti per investimenti attraversu StartGuide ONE è pensa à apre un altru fondu l'annu prossimu.

StartGuide hè attualmente annunziendu un novu investimentu in a so cartera, chì hè u prughjettu di startup Ringil. Hè una piattaforma logistica modulare basata in nuvola chì offre à e cumpagnie di fabricazione è di distribuzione una soluzione affidabile per a digitalizazione cumpleta di i so bisogni di trasportu. A piattaforma digitalizeghja queste operazioni in tuttu u prucessu di spedizione è facilita u cuntrollu di diversi sistemi da email à telefoni. "U trasportu di merchenzie hè unu di i più grandi industrii in u mondu è hè sicuru di cresce più in l'anni à vene. L'obiettivu di Ringil hè di permette a digitalizazione per l'imprese medie è grande, chì oghje spessu usanu sempre strumenti tradiziunali cum'è u lapis è a carta o, à u più, un urdinatore. A digitalizazione li permetterà di esse più efficaci è avè un megliu cuntrollu di a so logistica ". spiega Seen Aquin di StartGuide. Ringil hà attualmente ricivutu investimenti in l'ordine di centinaie di millaie d'euros da un gruppu di investitori angeli è VC, chì includenu, in più di StartGuide, u fondu Depo Ventures o l'investitore anghjulu di Silicon Valley Isaac Applbaum. "Piamu d'utilizà i fondi ottenuti principalmente per reclutà e persone, scaling u pruduttu nantu à u mercatu europeu è cunnette u pruduttu cù i partenarii di trasportu. Semu assai felici chì StartGuide hè trà i nostri investitori, chì ci aiuta micca solu cù u finanziamentu, ma ancu cù a strategia generale per u sviluppu è a gestione di a crescita ". dice André Dravecký da Ringil. StartGuide hà investitu prima in, per esempiu, Lihovárek, DTS è Nomivers, chì pussede Campiri.

Oxygen_TMA_1009 1

Un altru prughjettu sceltu da StartGuide hè BikeFair, un mercatu online per e biciclette. A cumpagnia hè stata fundata da Jan Pečník è Dominik Nguyen, chì a gestionenu inseme da Amsterdam. BikeFair permette à i clienti di cumprà rapidamente è in modu sicuru una bicicletta nova o usata. In u turnu d'investimentu attuale, a cumpagnia cercava fondi per sustene u marketing durante u periodu chjave di l'estate, ma ancu per creà una strategia di marketing per a crescita futura. "U segmentu di a bicicletta hè in crescita in i paesi europei è vedemu un grande putenziale quì. A cooperazione cù BikeFair hè qualcosa chì ci piace veramente è simu felici di furnisce un supportu finanziariu è micca finanziariu à u prugettu è aiutallu à mette in terra ". dice Seen Aquin. "Una di e cuntribuzioni principali di StartGuide à u nostru prughjettu hè a so sperienza in u marketing è l'analisi di dati, chì hè esattamente ciò chì avemu bisognu à questu tempu. Avemu travagliatu inseme dapoi parechji mesi, sia in forma di cunsultazioni strategiche è pratiche pratiche, è per noi finu à avà hè stata una sperienza grande è utile chì si svolge in una atmosfera assai amichevule ", dice Jan Pečník da BikeFair.

"I nostri dui novi prughjetti esemplificanu a nostra idea di ciò chì hè StartGuide. Ùn vulemu micca participà solu à l'aiutu finanziariu, ma pruvemu di sceglie prughjetti chì ci interessanu in u so cuntenutu è induve vedemu a pussibilità di participà attivamente à l'impurtanti tappe iniziali di u so viaghju à u successu. Tutti i quattru avemu parechji anni di sperienza è credemu chì avemu qualcosa da trasmette ". forniture.

StartGuide hè una pruprietà cumuna di Petr Jahn, chì, cum'è l'altru copropietariu Kamil Koupý, hà parechji anni di sperienza cummerciale in u campu di u marketing digitale è i prughjetti di Internet. L'altri dui co-proprietari, Seen Aquin è Petr Novák, aiutavanu à l'iniziu di l'imprese cù l'affari in u so prughjettu Skokani 21, è à u stessu tempu i dui anu sviluppatu cù successu e so altre attività cummerciale. Petr Jahn è Seen Aquin occupanu i posti esecutivi di CEO è COO, mentri Kamil Koupý è Petr Novák agisce cum'è cunsultanti è membri di u cunsigliu.

U più lettu d'oghje

.