Chiudi annunziu

Cum'è probabilmente sapete, u novu smart watch di Samsung Galaxy Watch5 à Watch5 Pro cum'è u so primu sguardu, vanta un sensor di temperatura di u corpu. Sfurtunatamente, u sensoru ùn pare micca ancu serve u so scopu.

À traversu a linea Galaxy Watch4 hè una nova generazione Galaxy Watch uni pochi di passi avanti. Havi un sensoru BioActive chì pò realizà e misurazioni di ECG è di pressione di sangue più precise, se vive in parte di u mondu induve queste caratteristiche sò dispunibili. Se no, Galaxy Watch5 ùn offre micca assai più in u modu di monitoraghju di a salute cà i so predecessori. Tuttavia, ci hè una chance chì questu puderia cambià in un futuru vicinu.

L'attrazione principale in u campu di a surviglianza di a salute era di esse in a gamma Galaxy Watch5 hè precisamente u sensoru chì permette a misurazione di a temperatura di u corpu. Prima di esse introduttu, ci era speculazione chì puderia micca esse dispunibule finu à a prossima generazione Galaxy Watch, infine ellu Galaxy Watch5 à Watch5 Pro veramente intrutu in u vinu, ma à u mumentu ùn serve micca u scopu proclamatu, ma solu per u monitoraghju di u sonnu. Ùn ci hè manera di attivà cum'è un monitor di freccia cardiaca o di andà in l'app Samsung Health per seguità a vostra temperatura in tuttu u ghjornu.

U mutivu per quessa chì u sensoru ùn hè micca attualmente un sensoru di temperatura, cum'è Samsung parla di questu, hè più prubabile perchè ùn hà ancu l'appruvazioni di i regulatori pertinenti in diversi paesi per questu usu. E apparentemente ùn serà micca faciule per ottene, perchè per esempiu in i Stati Uniti Galaxy Watch5 ùn pò ancu monitorà a pressione di sangue per mancanza di certificazione. Puderete catturà dati di a temperatura di u corpu in ogni mumentu hè forse ancu più sensibule di u monitoraghju di a pressione di sangue, è Samsung pò avè a lotta dura per u permessu. In ogni casu, simu cunfidenti chì pò manighjà è chì hè solu questione di tempu prima chì u sensore serve u so scopu originale. Dopu tuttu, u giant coreanu ùn saria micca tentatu da un novu sensoru s'ellu sapia chì ùn averebbe micca appruvazioni per u so usu dopu.

Galaxy Watch5 à WatchPudete cumprà 5 Pro, per esempiu, quì

U più lettu d'oghje

.