Chiudi annunziu

Malgradu tutte e critiche chì i chipsets Exynos anu ricivutu recentemente, e so vendite ùn sò micca diminuite, à u cuntrariu. Un novu rapportu hà revelatu chì a quota di u mercatu di Exynos hà aumentatu in u sicondu trimestre di questu annu grazia à l'aumentu di e vendite, mentre chì i rivali più temuti di Samsung anu vistu vendite più basse.

Sicondu u situ web Business Korea Citendu un rapportu da l'analitica è a cumpagnia di cunsulenza Omdia, i spedizioni di chipsets Exynos in u periodu d'aprile-ghjugnu ammontavanu à 22,8 milioni, in crescita di 53% trimestrale, è a quota di mercatu hè aumentata da 4,8% à 7,8%. I chips anu particularmente successu in u segmentu di i telefoni smartphones di gamma bassa è media, induve Exynos 850 è Exynos 1080 sò particularmente populari.

In quantu à a cumpetizione, i spedizioni Q110,7 di MediaTek sò cascate da 100,1 milioni à 66,7 milioni, Qualcomm da 64 milioni à 56,4 milioni, è Apple da 48,9 milioni à 34,1 milioni. Ancu cusì, sti cumpagnie sò sempre assai luntanu da Samsung - a parte di MediaTek in u periodu in quistione era di 21,8%, 16,6% di Qualcomm è 9% di Apple. Ancu Unisoc hè davanti à Samsung cù una parte di XNUMX%.

Ricertamenti, ci sò stati raporti chì Samsung vole mette u prughjettu Exynos in attesa, ma u giant coreanu nega questu è recentemente hà revelatu chì pensa à espansione i so chips in wearables, laptops, modems è prudutti Wi-Fi. Tuttavia, u fattu hè chì u mobile flagship Exynos serà dispunibule almenu l'annu prossimu pausa.

telefoni Samsung Galaxy micca solu cù chips Exynos, pudete cumprà quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.