Chiudi annunziu

A divisione mobile di Samsung furnisce tutti i pannelli OLED da a so cumpagnia Samsung Display. Fornisce ancu sti display à altri pruduttori di smartphone, cum'è Apple. Avà hè ghjuntu à a luce chì per l'intruduttu d'eri iPhone 14 Per a iPhone 14 Pro Max hà furnitu pannelli cù una luminosità chì ancu i telefoni high-end ponu invidià Galaxy.

Cume sapete di sicuru, Apple ieri hà introduttu a nova serie iPhone. Include quattru mudelli - iPhone 14, iPhone 14 in più, iPhone 14 Per a iPhone 14 Per Max. I dui ultimi vantanu displays chì a luminosità righjunghji finu à 2000 nits. Nisun dispusitivu pò vantà un tali valore Galaxy. U più vicinu hè cù 1750 rivets Galaxy S22 Ultra. A causa di l'influenza chì Apple hà in tutta a catena di supply, hè chjaru chì ùn cumprà micca pannelli OLED standard da a divisione di visualizazione di Samsung. U giant smartphone di Cupertino travaglia cun ellu per creà pannelli chì sò più adattati per i so dispositi.

Ancu se Samsung Display face parte di Samsung, funziona ancu cum'è una unità di cummerciale indipendente. Apple spedisce un gran numaru di iPhones à u mercatu, chì hè una grande opportunità di cummerciale per Samsung Display. Perchè ùn risponde micca à e dumande di u giant di Cupertino, quandu hè abbastanza pussibule chì ellu guadagnà più da a vendita di pannelli à ellu cà da furnisce display per l'Ultra citatu? In ogni casu, si pò assume chì una visualizazione cù una luminosità di 2000 nits (o più altu) appariscerà in un dispositivu high-end in u futuru. Galaxy. Hè prupostu direttamente Galaxy S23 Ultra.

I novi prudutti Apple ponu esse acquistati, per esempiu, quì

U più lettu d'oghje

.