Chiudi annunziu

I bisogni persunali, i stili è e preferenze sò in constante evoluzione in u mondu mudernu d'oghje. Cusì i clienti anu bisognu di dispusitivi chì li portanu esperienze mobili intelligenti chì sò diverse è persunalizabili cum'è elli. Un tali dispusitivu hè Galaxy Da Flip4, chì hè pensatu per sprimà u stilu di l'utilizatori attraversu u disignu, e funzioni è ancu l'anguli. Vede in quali pusizioni pò esse usatu u puzzle per ottene u massimu.

0 gradi: Sblocca tuttu u putenziale di u screnu esternu

Galaxy Z Flip4 offre una sperienza di smartphone cumpleta ancu quandu hè plegata, vale à dì solu utilizendu a pantalla esterna. Utilizendu paràmetri rapidi, pudete, per esempiu, disattivà è accende u Modu Aviò o a linterna è facilmente aghjustà a luminosità di a visualizazione. Hè ancu pussibule di risponde facilmente à i missaghji, fà chjamate o apre u portafoglio Samsung. Inoltre, pudete facilmente sceglie i widgets chì vulete usà nantu à a visualizazione.

Doppiu pressu per attivà a funzione Quick Shot, chì vi permette di piglià selfie in alta risoluzione cù e camere principali di u telefunu. U terzu Flip hà digià avutu sta funzione, ma hè migliuratu quì perchè permette una vista previa chì riflette u rapportu d'aspettu attuale di l'imaghjini è sustene ancu u modu di ritrattu. Quandu hè chjusu, Flip4 pò ancu esse usatu cum'è specchiu per una verificazione rapida prima di esce.

75 gradi: Crea a vostra propria sperienza di ripresa cù u modu FlexCam

Grazie à u modu FlexCam, pudete aduprà u Flip4 in diverse anguli di inclinazione, aprendu una larga gamma di viste novi chì ùn sò micca pussibuli nantu à i smartphones regulari. In altre parolle, uttene assai più cuntrollu di e vostre foto selfie.

Fotocamere principali d'alta risoluzione è previews di foto nantu à a visualizazione esterna ponu fà più cà solu creà grandi "selfies". Queste caratteristiche ponu travaglià cù a larga gamma di anguli di Flip4 per dà foto dinamiche di u corpu pienu, trasfurmendu u vostru 'bender' in un tripode regulabile chì si mette in a vostra sacchetta. U telefunu pò ancu esse inclinatu à un angolo di 75 gradi è pusatu nantu à a terra per scatti audaci è eleganti chì ùn metteranu micca a copertina di una rivista di moda in vergogna.

Sò fora cù l'amichi è vulete piglià una foto di gruppu? Cù u novu Flip, nimu ùn deve esse lasciatu fora. Basta à pusà à l'angolo desideratu nantu à una superficia vicinu à voi è colpi pose. FlexCam permette di "cliccà" a camera alzendu a palma senza pressu u buttone nantu à a camera stessa. Un sonu di l'otturatore vi farà sapè chì a foto hè stata presa cù successu.

90 gradi: Funzioni di càmera chì sustene a creazione di cuntenutu

Oghje, più è più utilizatori creanu è prufittà di cuntenutu video brevi cum'è Instagram Reels o YouTube Shorts, è Flip4 hè perfettu per questu scopu. Vi permetterà di creà un cuntenutu in linea convenientemente. Per esempiu, pudete vlog arregistrendu video d'alta qualità in u modu Quick Shot, poi cambiate senza interruzioni à u modalità Flex per cuntinuà à filmà mani libere - tuttu senza pause u video.

Per scatti in manu, u telefunu pò esse tenutu cum'è una videocamera. L'utilizatori puderanu ancu prestu à pruvà e foto d'uccelli pigliendu u Flip4 quandu inclinatu à un angolo di 90 gradi.

115 gradi: Divide u vostru spaziu di schermu per risponde à i vostri bisogni multitasking

A quarta generazione di Flip hà pigliatu u modu Flex à u prossimu livellu. Hà aghjustatu un touchpad, chì vi permette di cuntrullà u cursore di u mouse per pause, retrocede o ghjucà un video senza piglià u telefunu.

A multitasking hè ancu più intuitiva è più faciule da attivà grazia à novi gesti di scorrimentu. Basta scorri a visualizazione cù dui dita per sparte in a mità, o trascinate in u mezu da i dui anguli superiori per cambià l'applicazioni à schermu pienu à pop-ups. Cù parechje finestri, pudete, per esempiu, fighjà un filmu nantu à a visualizazione superiore è piglià note nantu à u display di fondu mentre chatte cù l'amichi.

180 gradi: L'angolo perfettu per l'espressione di sè stessu cù una varietà di culori è cumminazzioni

I telefoni smartphones Samsung ponu ghjucà un rolu maiò in l'espressione di l'individualità di l'utilizatori, è u novu Flip ùn hè micca eccezzioni. Pudete cumplementà u vostru stile cù un disignu premium in culori tradiziunali cum'è viola (Bora Purple), grafite, oru rosa è blu. Cù una cerniera più slanciata, bordi lisci, retro in vetru cuntrastanti è lunette metalliche brillanti, u disignu di u Flip4 hè unu di i più sofisticati chì u giant coreanu hà mai inventatu.

Galaxy_Z_Flip4_differenti_anguli_18

Chjamatu l'Edizione Bespoke, Flip4 offre opzioni esclusive di persunalizazione di u telefunu. Cù l'opzioni allargate cumprese cornici d'oru, argentu è neru, è opzioni di culore di fronte è di daretu cum'è giallu, biancu, blu marinu, cachi è rossu, l'utilizatori ponu sceglie trà un totale di 75 combinazioni diverse per sprime u so stile. Sfurtunatamente, sta edizione di Flipu4 ùn hè micca dispunibule quì. Da u mumentu chì apre u novu Flip, una nova sperienza di tecnulugia mobile si sviluppa davanti à voi. Ùn importa micca l'angolo chì l'utilizate, si adatta perfettamente à u vostru stile di vita unicu.

Galaxy Per esempiu, pudete cumprà da Flip4 quì

U più lettu d'oghje

.