Chiudi annunziu

I spedizioni glubale di wearables, chì includenu bande di fitness è smartwatches, anu righjuntu 31,7 milioni in u sicondu trimestre, un quartu annu annantu à l'annu. I braccialetti di fitness anu fattu particularmente bè, crescenu da 46,6%, mentre chì i smartwatches anu vistu a so cota di mercatu aumentà da 9,3%. Questu hè statu informatu da una cumpagnia analitica Canalys.

Rimane u numeru unu in u mercatu Apple, chì hà speditu 8,4 milioni di smartwatches à u mercatu glubale in u sicondu trimestre, cuntendu una parte di 26,4%. Dopu tuttu, hà avà presentatu novu Apple Watch per quale hà dichjaratu chì sò stati u numeru unu in u mercatu per 7 anni. Hè stata seguita da Samsung cù 2,8 milioni di smartwatches spedite è una parte di 8,9%, è a pusizione di "bronze" hè stata presa da Huawei, chì hà speditu 2,6 milioni di smartwatches è braccialetti di fitness è hà tenutu una parte di 8,3%.

U più grande "saltu annu à l'annu" era a cumpagnia indiana Noise. Hà vistu una crescita rispettabile di 382% è a so parte di u mercatu hà aumentatu da 1,5 à 5,8% (i so spedizioni di bandi di fitness eranu 1,8 milioni). Grazie à questu, l'India hà ottenutu a più alta quota di mercatu in a storia (15 per centu; aumentu annu di 11 punti percentuali) è era u terzu mercatu più grande di u mondu per l'elettronica wearable. In ogni casu, a Cina ferma u mercatu più grande, cù una parte di 28% (diminuzione annu di dui punti percentuali), seguita da i Stati Uniti cù una parte di 20% (senza variazione annu à l'annu).

Galaxy Watch5 à WatchPudete cumprà 5 Pro, per esempiu, quì

U più lettu d'oghje

.