Chiudi annunziu

Hè lentamente più fretu fora, è per alcuni di noi significa una fine graduale di l'attività fisica all'aperto. Sè vo site ancu unu di quelli chì ùn piace micca curriri fora o eserciziu nantu à un campu d'eserciziu in u friddu, pudete cumincià à esercitassi in casa cù l'aiutu di una di l'applicazioni chì vi prisintàmu in l'articulu d'oghje.

Mettite

Cuminceremu a nostra selezzione cù l'applicazione domestica assai successu Fitify. In questa applicazione, truverete piani di furmazione su misura, blocchi di eserciziu finu à 30 minuti, ma ancu l'opzione di sceglie i vostri esercizii. Fitify offre esercizii di ogni tipu, per principianti è avanzati, cù o senza aiuti. L'applicazione hè stata sviluppata in cuuperazione cù esperti.

Scaricate nantu à Google Play

Club di Training Nike

Sè vo circate una app di allenamentu in casa chì hè 5% gratuita è senza publicità, ùn cercate più di Nike Training Club. Nike Training Club offre sessioni di eserciziu chì varienu da 30 à XNUMX minuti di durata. Pudete sceglie u tipu d'eserciziu, u gruppu di musculi chì vulete destinà, è ancu u livellu di difficultà di l'esercitu. Inoltre, NTC offre ancu prugrammi di eserciziu più cumpleti di ogni tipu è cunsiglii utili, cunsiglii è trucchi.

Scaricate nantu à Google Play

Freeletichi

Freeletics hè ancu una app populari per l'eserciziu in casa. In l'applicazione Freeletics, sia i fan di l'esercizii HIIT sia quelli chì volenu rinfurzà - sia cù u so propiu pesu, sia cù dumbbells, ma ancu i corridori, venenu à i so sensi. In più di i video istruttivi è l'animazioni, Freeletics offre ancu una funzione di coach di voce è piani di furmazione persunalizabili per esercizii di tutti i livelli.

Scaricate nantu à Google Play

Sette - 7 minuti di entrenamentu
Parechje persone dicenu chì ùn anu micca abbastanza tempu in u ghjornu per esercitassi. Ma l'applicazione Seven - 7 Minute Workout vi cunvincerà chì ancu sette minuti di muvimentu à ghjornu vi ponu benefiziu. L'app vi offre blocchi di eserciziu di sette minuti cumposti in modu intelligente, durante i quali vi stenderete, aumenterete a freccia di u core è cuntribuiscenu à a vostra fitness generale. Puderete ancu esse surprised quantu solu sette minuti di eserciziu pò fà per una persona.

Scaricate nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.