Chiudi annunziu

Cumpagnia Apple hè liberatu una nova versione di u so sistema upirativu per iPhones sta caduta iOS 16. I novi funziunalità di sta aghjurnazione includenu, frà altri, a pussibilità di una schernu di serratura persunalizata cù l'aiutu di widgets è altri gadgets. I pruprietarii di smartphones cun Androidem anu avutu sta opzione per un bellu pezzu grazie à diverse applicazioni. Quali app pudete attivà AndroidAduprate per persunalizà u screnu di serratura è u desktop di u vostru iPhone?

AcDisplay

Cù l'aiutu di AcDisplay, puderete fà ogni tipu di magia cù notificazioni nantu à u screnu di serratura di u vostru smartphone. AcDisplay vi offre a capacità di apre e notificazioni direttamente nantu à a pantalla di serratura, è ancu di gestisce, tuttu in un stile elegante è minimalista. Allora se l'interazzione cù e notificazioni nantu à u screnu chjusu di u vostru smartphone hè chjave per voi, AcDisplay vi serve bè.

Scaricate nantu à Google Play

Sempre In AMOLED

L'applicazione Always On AMOLED assai interessante pò simule in modu efficace e funzioni di una visualizazione sempre in u vostru smartphone. In l'app, pudete ancu persunalizà creativamente è largamente l'apparenza è e funziunalità di u screnu di serratura di u vostru smartphone, persunalizà u cuntenutu è l'apparenza di l'infurmazioni affissate, è assai di più.

Scaricate nantu à Google Play

KLCK Custom Lock Screen Maker

U nome di sta applicazione certamenti parla per ellu stessu abbastanza chjaramente. KLCK Kustom Lock Screen Maker vi permette di persunalizà a pantalla di bloccu di u vostru smartphone in una certa misura. In l'editore WYSIWYG cù vista previa istantanea, pudete stabilisce cumu si deve vede u screnu di serratura di u vostru smartphone. Androidem. KLCK offre ricche opzioni di persunalizazione cumprese animazioni.

Scaricate nantu à Google Play

Widgets Lockscreen

Se vulete widgets posti nantu à a pantalla di serratura di u vostru telefunu, pudete piglià l'aiutu di una applicazione chjamata Lockscreen Widgets. Questa applicazione vi permette di creà facilmente, rapidamente è creativamente tutti i tipi di widgets nantu à a pantalla di serratura di u vostru smartphone. Pudete sceglie a dimensione è l'apparenza di i widgets, è ancu u tipu d'infurmazioni affissate.

Scaricate in Google Play (38,99 CZK)

Locker Solo (Locker DIY)

L'applicazione Solo Locker offre parechje manere pussibuli per mudificà è persunalizà a pantalla di serratura di u vostru smartphone. Cù l'aiutu di sta applicazione, per esempiu, invece di una serratura numerica per unlocking, pudete stabilisce una selezzione di i vostri ritratti. Solo Locker offre ancu l'opzione di stabilisce u tema di u screnu di serratura è di sceglie l'infurmazioni affissate.

Scaricate nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.