Chiudi annunziu

A squadra di Esports Guild Esports è Samsung anu allargatu a so cullaburazione, accunsentendu un accordu di sponsorizazione di un annu per fà u giant coreanu u cumpagnu di TV ufficiale di a squadra. A squadra, coproprietà di l'ex futbolista David Beckham, hà firmatu cù Samsung primu cuntrattu di sponsorizazione l'annu passatu à u principiu di l'estate.

Samsung furnisce alcuni di i so novi TV Neo QLED (2022) à a futura sede di Guild Esports. A squadra pensa à stabilisce a so nova sede in u distrittu di Shoreditch di Londra à a fine di l'annu. A nova sede deve occupà un spaziu di circa 3000 m2 è Samsung avarà diritti di cummercializazione in i dispositi, u cuntenutu digitale, i creatori di cuntenutu, l'influenzatori è i ghjucatori di squadra prufessiunale.

L'ultime TV Neo QLED di Samsung parenu esse un adattamentu perfettu per a sede di l'urganizazione di ghjoculi. Hanu un serviziu integratu Hub di Lusinghi, chì permette à i ghjucatori di ghjucà ghjochi di qualità da u nuvulu senza bisognu di hardware supplementu. Si vanta ancu una latenza bassa, chì hè particularmente impurtante per i ghjoculi. "Samsung hè un cumpagnu ideale per Guild cù a so tecnulugia d'avanguardia, focu annantu à l'innuvazione è furnisce a megliu sperienza di divertimentu pussibule". hà dettu Rory Morgan, Direttore di Partenariati Globali in Guild Sports.

Temi: , , , , ,

U più lettu d'oghje

.