Chiudi annunziu

Solu u marcuri u 7 di settembre Apple introduttu l'iPhone 14 Pro, l'elementu più interessante di quale hè u cutout redesignatu in a "pillola" è a funzione Dynamic Island, cum'è questu elementu. Apple chjamatu Mancu una settimana dopu, avemu digià una copia di questu in l'interfaccia Androidoh, è i novi iPhones ùn sò ancu andati in vendita.

Un sviluppatore indipendente hà sappiutu ingerisce sta funzione in un telefunu Xiaomi. Dopu hà publicatu un video di cumu tuttu funziona nantu à u so Twitter. Mentre solu cumu a funzione riproduce a musica hè mostrata quì, probabilmente ùn serà micca troppu difficiule di debug sta funzione ancu per altre app, datu u sviluppatore micca più di un weekend longu.

L'iPhone 14 ùn porta micca assai di sta nutizia, è hè u cutout riprogettatu è e funzioni assuciate cù questu chì sò i più grandi, vale à dì, almenu se parlemu di i mudelli Pro. Avemu da vede cumu si travaglia in a vita reale, ma hè chjaru chì, se l'utilizatori piacenu l'isula dinamica, ùn sarà micca assai prima chì i pruduttori individuali si precipiteranu cù a so suluzione. Inoltre, questu ùn deve micca esse da Google, ma pò esse solu una materia di i so add-ons.

U più lettu d'oghje

.