Chiudi annunziu

Samsung cuntinueghja a so campagna di publicità contr'à Apple, chì hè in relazione cù a so linea lanciata uni pochi di ghjorni fà iPhone 14 è 14 Pro. Ancu prima di a so introduzione, hà publicatu Video, chì critica u giant di Cupertino per una mancanza d'innuvazione, subitu dopu à a presentazione di a nutizia, dopu un altru simili. sintonizatu, è avà hè purtatu à Twitter per ricurdà à tutti uni pochi di "fatti divertenti".

Novu Twitter cuntribuzioni Indittendu à Samsung chì a cumpagnia hà "piegatu" i so telefoni plegabili dapoi parechji anni, dumanda à u so più grande rivale di smartphone: "Chì hè di Bend, Apple? " In fondu, u giant di Cupertino hè burlatu per mancanza di u spiritu innovatore per entra in stu segmentu di smartphone. In questu cuntestu, vi ricurdemu chì u primu puzzle Apple ùn serà micca presentatu finu à u 2025.

Dopu Play piglia un colpu à Apple per l'usu di càmera di bassa risoluzione. Ellu rimarca chì u so hà una risoluzione massima di 48 MPx, mentre chì alcuni di i flagships di Samsung vantanu 108 megapixels per circa dui anni è mezzo.

Mentre chì Samsung ùn hè micca straneru à piglià un scavà à Apple, a so ultima campagna di publicità pò esse spinghje a sega un pocu troppu duru, chì puderia finisce per rinfurzà. Inoltre, ùn ne scurdemu micca chì u giant coreanu hà digià avutu à ritirà parechji annunzii anti-Apple in u passatu perchè hà pigliatu a stessa strada chì ellu (vede, per esempiu, aduttà un cutout in a visualizazione o caccià u caricatore da u pacchettu. ). Quì, però, a situazione hè un pocu sfarente, perchè quellu chì stabilisce a tendenza quì hè Samsung.

Galaxy Per esempiu, pudete cumprà da Flip4 quì

U più lettu d'oghje

.