Chiudi annunziu

Google hà liberatu una versione stabile per i telefoni Pixel uni pochi settimane fà Androidu 13 è cuntinueghja à liberà l'aghjurnamenti incrementali (ciò chì chjama QPR - Quaterly Platform Releases) cù novi funziunalità, chì dà l'utilizatori l'uppurtunità di pruvà prima di u rollout globale. Avà nantu à Pixels cun Androidem 13 hà publicatu una nova aghjurnazione QPR beta chì porta a capacità di verificà a salute di a bateria.

A funzione hà da dì à l'utilizatori se a batteria di u so dispositivu hè bona o cattiva (micca in un formatu percentuali cum'è l'iPhone, però) per pudè piglià i passi necessarii cum'è rimpiazzà a batteria. Puderete ùn avete micca cunnisciutu, ma i smartphones è i tablette anu digià a capacità di verificà a salute di a bateria Galaxy. Sta funziunalità hè custruitu in u funziunalità diagnostica trovu nant'à tutti i dispusitivi Samsung muderni.

Cumu u statutu di a bateria in u vostru dispositivu Galaxy verificà? Hè simplice - apre u menu Settings, scorri giù, tocca l'opzione Cura di a bateria è u dispusitivu è dopu selezziunate una opzione Diagnostics. U dispusitivu hà da piglià uni pochi seconde per verificà a bateria è poi vi dicu s'ellu hè in bona o mala cundizione è travaglià nurmalmente. In ogni casu, ancu quì a salute di a bateria ùn hè micca espressa in percentuali, chì certamenti seria una figura più utile chì u missaghju laconicu "bonu o "malu". Tuttavia, ùn pudemu micca escludiri chì u formatu percentuale appariscerà in una versione futura di l'estensione One UI.

U più lettu d'oghje

.