Chiudi annunziu

Apple hà prisentatu a so linea di iPhone 14, è ancu ellu hà capitu chì un picculu telefunu, ancu cù l'equipaggiu appropritatu, ùn interessa più à nimu. Avemu avutu solu dui anni quì iPhone mini, mentri avà hà solu rimpiazzatu u mudellu Plus, vale à dì, à u cuntrariu, un grande telefonu. Hè ancu prubabile chì prestu diceremu addiu à u display di 6,1-inch. 

I telefoni chjuchi ùn sò micca sinonimi di telefoni senza equipatu. Malgradu tuttu Apple pagherà 5,4 20 CZK per un iPhone mini cù una diagonale di 13 "(chì hè ancu u casu attuale per u mudellu iPhone XNUMX mini di l'annu passatu). Ma a tendenza di i telefoni chjuchi hè solu andata. A ghjente vole grandi diagonali per avè una vista propria. Se guardemu a cartera di telefoni Samsung, si pò vede ancu quì.

Modelli di telefunu Galaxy è i diagonali di i so display 

  • Galaxy S22 Ultra: 6,8 pollici 
  • Galaxy S22 +: 6,6 pollici 
  • Galaxy S22: 6,1 pollici 
  • Galaxy S21 FE 5G: 6,4 pollici 
  • Galaxy A53 5G: 6,5 pollici 
  • Galaxy A33 5G: 6,4 pollici 
  • Galaxy A23 5G: 6,6 pollici 
  • Galaxy A13 5G: 6,5 pollici 
  • Galaxy M53 5G: 6,7 pollici 
  • Galaxy M23 5G: 6,6 pollici 
  • Galaxy M13: 6,6 pollici 

U più chjucu rappresentante di novi mudelli Samsung hè Galaxy S22, chì hè piuttostu paradossale, perchè appartene à a più alta gamma. Ma hà da stà contru à l'iPhone di basa, cusì hà u so postu in a cartera in un certu sensu di a parolla. Ma trà a so taglia è mudellu Galaxy L'S22 + hè una differenza relativamente grande, induve pudete solu ghjunghje à a serie superiore alleggerita di l'annu passatu. Galaxy S21 o serie inferiore Galaxy A, chì hè l'unicu chì offre una selezzione ligeramente più larga di mudelli, micca cusì diagonali.

I puzzle sò a suluzione 

Apple tagliendu i mini mudelli, hà mantinutu solu duie dimensioni di display, vale à dì 6,1 è 6,7 inch. Ùn parlemu micca di i mudelli SE, anu da esse sbulicatu u campu assai tempu fà. Ancu cun ellu, a distanza trà e duie dimensioni hè abbastanza grande, ma i so mudelli più chjuchi sò populari micca perchè sò chjuchi, ma perchè sò più prezzu di l'alternattivi più grande. Lògicamente, questu hè ancu u casu cù Samsung, quandu pagate significativamente più per quasi u stessu equipamentu. A diferenza di prezzu trà Galaxy S22 è S22 + sò alti 5 mila.

Da una banda, vulemu telefoni fisicamenti chjuchi, ma per avè u più grande display pussibule. A suluzione ovvia hè i telefoni plegabili. Allora micca quelli in forma di mudelli Galaxy Ma piuttostu da u Fold Galaxy Da Flip. Un telefonu veramente chjucu per i standard di l'oghje, però, hà una visualizazione veramente grande di 6,7". Hè un pocu battutu in quantu à l'equipaggiu, ma da l'altra banda in quantu à Galaxy U S22 + hà ancu un prezzu più bassu di 500 CZK, quandu vi costarà 27 CZK in a tenda in linea di Samsung.

Se guardemu cù un ochju sobriu, i numeri quì sò abbastanza chjaru. I telefoni chjuchi classici ùn saranu micca desiderati in un pocu tempu - videremu cumu si faci iPhone 14 paragunatu à l'iPhone 14 Plus, è cù l'espansione di i telefoni clamshell pieghevoli, pudemu avè un novu capu di mercatu quì. Micca per nunda Samsung u vostru Galaxy Z Flip4 si trova direttamente contr'à u novu iPhone 14. Ma u valore aghjuntu hè chjaru quì - dimensioni chjuche, grande display, design unicu è funzioni interessanti basatu annantu à questu.

Per esempiu, pudete cumprà telefoni Samsung quì

U più lettu d'oghje

.