Chiudi annunziu

Cume da a nostra serie regulare circa aghjurnamenti Di sicuru, sapete, Samsung hà iniziatu a settimana passata nantu à i telefoni di a serie Galaxy S22 in Europa per liberà u patch di sicurezza di settembre. Tuttavia, a cumpagnia hà avà suspesu a liberazione di l'aghjurnamentu à i mudelli standard è "plus".

Novu aghjurnamentu di u software cù a versione di firmware S90xBXXS2AVHD, chì Samsung hà liberatu nantu à i mudelli S22 a S22 +, hè stata scaricata da i servitori Samsung. À u mumentu, ùn hè micca cunnisciutu perchè u giant coreanu hà fattu questu, ma era più prubabile perchè l'aghjurnamentu cuntene qualchi bug. Dopu tuttu, questu hè accadutu più di una volta in u passatu.

U patch di sicurezza di settembre risolve 24 vulnerabilità, nimu di quale Samsung hà qualificatu cum'è criticu (21 cum'è risicu altu è trè cum'è risicu moderatu). Samsung hà riparatu, per esempiu, vulnerabilità in u driver MTP (Media Transfer Protocol), errori d'accessu à a memoria in diverse funzioni, o prublemi cù permessi di serviziu SystemUI. Inoltre, hà ancu riparatu un bug chì hà permessu à l'attaccanti di lancià e chjama d'emergenza remotamente.

U novu patch di sicurità hè statu u primu à ghjunghje à a mità di a settimana passata Galaxy S21. In più di ella è Galaxy S22 ancu "atterri" nantu à a linea Galaxy Note20 è smartphones Galaxy S20 FE a Galaxy A52s 5G.

Telefoni di serie Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u S22 quì 

U più lettu d'oghje

.