Chiudi annunziu

A funzione Always On Display, chì hè spessu riferita da l'abbreviazione AOD è in u nostru paese hè traduttu cum'è una visualizazione sempre, hè stata in i telefoni Samsung per un bellu pezzu. Praticamente da a so introduzione, però, a quistione di cumu si affetta a bateria di u dispusitivu hè stata trattata. Ci sò solu certe richieste quì, in particulare per l'equipaggiu Galaxy una bateria chjuca o vechja pò esse un prublema. Ma ùn avete micca bisognu di disattivà AOD subitu per salvà. 

Sì pussede un telefunu Galaxy, cusì in l'ultime versioni di One UI (da a versione 4.x), AOD pò esse micca cusì esigenti nantu à a bateria grazia à un paràmetru chì accende a funzione solu per novi notificazioni. In essenza, pò esse paragunatu à u LED chì i telefoni Samsung sò usati per esse equipati cù chì signalava qualchì avvenimentu mancatu. Stu paràmetru vi darà solu una schermu neru s'ellu ùn succede nunda, è se riceve una notificazione, vi vede digià nantu à u screnu.

Impostate l'Always On Display per accende solu per e notificazioni 

Per stabilisce AOD solu per novi notificazioni, basta apre Settings, sceglite una opzione Lock u display, tocca u menu Sempre nantu à mostra è dopu selezziunate una opzione Vede per novi notificazioni. Hè praticamente tuttu, vale a pena nutà chì se ricevi notificazioni da diverse applicazioni ogni minutu, sta paràmetra ùn hà micca assai sensu. Allora pruvate à limità più in Settings -> Notificazione.

Una volta chì a funzione AOD hè stallata cusì, u screnu restarà illuminatu solu finu à chì ci hè una nova notificazione chì ùn avete micca sguassatu. Se ùn ci hè nisuna notificazione, a visualizazione hè nera è salva a bateria. Cusì ùn avete micca bisognu di limità si disattiveghjanu a funzione s'ellu si trova utile, ma vi preoccupate di a durabilità di u vostru dispositivu, soprattuttu s'è vo avete aduprà per un annu. Solu un mediu d'oru. 

U più lettu d'oghje

.